COVIDTEST – aplikace pro evidenci výsledků testů na COVID-19
Znovuzavedení plošného testování COVID-19 ve firmách klade velké nároky na organizaci provozu. Našemu back-office jsme se to rozhodli maximálně usnadnit. S Power App jsme vytvořili aplikaci pro snadnější evidenci výsledků testů. Osvědčila se nám, a proto bychom ji teď chtěli nabídnout také vám.
Byla to perfektní příležitost pro ukázkový vývoj aplikace na Microsoft Power Platform. Aktuální rychlá potřeba, definovaný proces, práce s citlivými daty a záměr zjednodušit lidskou práci. Na uživatelské straně je snadné zadání na pár kliků v mobilu nebo na počítači, na druhé straně vznikne pro back-office bezpečně uložený (SharePoint) a stále aktuální seznam, plně v souladu s pravidly GDPR. S ním může třeba HR dále snadno pracovat, ať už pro vlastní rychlý přehled, nebo pro jednodušší vykazování testů vůči pojišťovně.
Aplikace umožňuje:
- Zadat výsledek testu na COVID-19. Tedy zda byl výsledek pozitivní, nebo negativní.
- Přidat popis výsledku testu formou textového pole.
- Připojit soubory (například potvrzení o externím testu).
- Evidovat, zda byl test externí, či vlastní.
- Zadat zdravotní pojišťovnu výběrem ze seznamu zdravotních pojišťoven ČR (seznam je možné definovat dle požadavku zákazníka).
- Evidovat uživatele, který záznam výsledku provedl.
- Zaznamenat datum a čas, kdy k zaevidování došlo.
- Exportovat filtrované seznamy provedených testů pro vykázání pojišťovně, reporting apod.
Aplikace je dostupná prostřednictvím webového prohlížeče nebo na mobilních telefonech se systémy Android a iOS. Záznam mohou provádět jak sami zaměstnanci, tak pověření pracovníci, např. recepce nebo závodní lékař. Uživatelé k záznamu potřebují licenci Microsoft 365 (dříve Office 365) s oprávněním využívat Power Apps a SharePoint.
Aplikace má uživatelsky komfortní, přehledné rozhraní. Po vyplnění všech povinných informací a odeslání výsledku se záznam uloží do seznamu na SharePointu, který má nastavená všechna potřebná oprávnění podle bezpečnostních požadavků konkrétní firmy.
Ztrácíte se také v neustále se měnících opatřeních? Na potvrzovací obrazovce může uživatel jedním klikem na tlačítko „COVID portál“ také zkontrolovat aktuální znění opatření na oficiálním webu Covid Portál | Vládní opatření lidskou řečí (gov.cz):
Podívejte se na představení aplikace v krátkém videu:
Hodila by se vám aplikace ve vaší organizaci? Více informací o způsobu dodání a ceně naleznete zde.
V případě zájmu nebo jakýkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na adrese marketing.its@konicaminolta.cz nebo na telefonním čísle +420 737 056 242.
Také můžete použít tlačítko POPTÁVKA, vyplnit formulář a my se vám ozveme.
Kategorie
- LMS365
- Fleetman
- Automotive
- Bezpečnost
- Business Central
- Citizen Development
- Development
- HR
- Infor
- Konica Minolta IT Solutions Czech
- Microsoft 365
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations
- Power Platform
- Produktivita 365
- Servisní organizace
- Strojírenství
- Vývoj softwaru na zakázku