Úspěšný B2B prodej v digitální éře
S aktovkami a kufříky v ruce se „business-to-business“ (B2B) prodejci vždy vydávali na cesty, aby se setkali s kupujícími, ať už byli kdekoli. Zákazníci ve velkém využívají nástrojů digitalizace a digitálních kanálů. Obchodníci sice mohou odložit kufry, ale měli by vstoupit do digitálního nebo hybridního prodeje. Tento dramatický posun v nákupu B2B směrem do digitálního a více samoobslužného způsobu vedl k neustálému snižování množství času, který kupující stráví s prodejci. Aby se prodejní týmy přizpůsobily této nové vícekanálové realitě, přetvářejí své go-to-market strategie.
Osobní přístup je stále důležitý
Přestože digitální interakce, ať už vzdálené nebo samoobslužné, zůstávají, osobní prodej stále hraje důležitou roli. Zákazníci nejsou připraveni zcela se vzdát osobních návštěv. Kupující považují osobní interakce za známku toho, jak moc si dodavatel cení daného vztahu, a mohou hrát klíčovou roli zejména při navazování nebo obnovování vztahu. Dnešní B2B organizace potřebují novou sadu řešení zaměřených na digitální technologie, aby se mohly pohybovat ve složitém a neznámém terénu. Microsoft Dynamics 365 Customer Insights vám může pomoci.
Dynamics 365 Customer Insights pomáhá s automatizací
Profily a výsledné analýzy z Dynamics 365 Customer Insights lze využít napříč všemi funkcemi a systémy, včetně automatizace prodejních sil (SFA), řízení na základě účtů (ABM) a platforem e-commerce, takže každá osoba a každý systém, se kterým se kupující stýká, mají kontext, který umožňuje poskytovat proaktivní a personalizované zkušenosti přesně v ten správný okamžik. Tato flexibilní kombinace nástrojů umožňuje prodejním organizacím zůstat agilní a zajistit budoucnost jejich datové základny, i když se k ní nevyhnutelně přidají nové prodejní nástroje.
Pro B2B prodej nastává nový standard a není cesty zpět. Přechod kupujících na omnichannel není tak jednoduchý jako přesunutí všech transakcí online. Omnichannel s e-commerce, videokonferencemi a osobním jednáním jsou nezbytnou součástí trasy kupujícího. To, co B2B zákazníci chtějí, má různé nuance, stejně jako jejich názory na nejefektivnější způsob zapojení. B2B organizace se musí i nadále přizpůsobovat, aby vyhověly této nové vícekanálové realitě. Chcete-li se dozvědět, jak může CDP pomoci vyhovět vašim zákazníkům, ale zároveň pomoci vašemu prodejnímu týmu orientovat se ve vícekanálovém prodeji a snížit tak náklady na prodej, rozšířit dosah a zvýšit efektivitu prodeje, navštivte Dynamics 365 Customer Insights. Jsme tu pro vás, kontaktujte nás.
Celý zdroj – čerpáno: Achieving successful B2B selling in the digital era – Microsoft Dynamics 365 Community
Kategorie
- 8 STEPS Business Consultation
- Audit nastavení bezpečnosti a ochrany dat
- Audit strategie digitální transformace společnosti
- Audit technologické strategie
- Automotive CRM
- BA4 Assets
- BA4 Banking
- BA4 Base
- BA4 Cars
- BA4 Commerce
- BA4 Controlling
- BA4 Correction Entries
- BA4 CRIBIS
- BA4 Czech Payroll
- BA4 Depository
- BA4 EDI
- BA4 eDocs
- BA4 Equipment Register
- BA4 FA Inventory
- BA4 Finance
- BA4 Government
- BA4 Item Statements
- BA4 Job Queue
- BA4 Logistics
- BA4 PBI Analytics
- BA4 Work Equipment
- Balíčky pro vývoj a služby Microsoft Azure
- Bezpečnost
- Budoucnost HR je digitální
- Citizen Development
- Cloud and Security Consulting
- Consents pro Dynamics 365
- CRIBIS Connector
- Customer Engagement
- Digitalizace
- DMS & ECM řešení pro vaši chytrou kancelář
- Document management pro SAP ERP
- Document Management System
- Dynamics 365 Finance a Dynamics 365 Supply Chain Management
- Energetika
- Enterprise Content Management
- Fleetman
- Holdingy
- Chemická výroba
- Kentico Xperience
- Komunikace a spolupráce
- Licenční poradenství a optimalizace
- LMS365
- Microsoft AI
- Microsoft Azure
- Microsoft Cloud
- Microsoft Copilots
- Microsoft Defender
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Microsoft Dynamics 365 Customer Service
- Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations
- Microsoft Dynamics 365 Marketing
- Microsoft Dynamics 365 Sales
- Microsoft Intune
- Microsoft Partner
- Microsoft Power Platform
- Microsoft Security
- Obchodní společnosti a velkoobchod
- Podnikové aplikace na Microsoft Power Platform
- Poradenství v oblasti bezpečnosti
- Poradenství v oblasti využití Microsoft Power Platform
- POS NG Retail
- Pricing Azure
- Professional Services
- Project Insights
- Projektový engineering a kusová výroba
- Real Estate & Development
- Real Estate Suite – Square2
- Retail a maloobchod
- ScanFlow Invoices
- Služby a poradenství k Microsoft 365
- Správa a zabezpečení pro školy
- SRM
- Státní správa a samospráva
- Talkey
- Video-analytické technologie a řešení
- Vývoj a služby Microsoft AZURE
- Workshopy k Microsoft 365
- Zabezpečení s Microsoft SECURITY
- Zdravotní pojišťovny
- Zdravotnictví
- Nezařazené
- Automotive
- Development
- HR
- Infor
- Konica Minolta IT Solutions Czech
- Microsoft 365
- Microsoft Dynamics 365
- Power Platform
- Produktivita 365
- Servisní organizace
- Strojírenství
- Vývoj softwaru na zakázku
- Yavica FlexProperty