České lokalizované rozšíření Microsoft Dynamics 365 Business Central pro správu vozidel

  • Přehledná správa firemních vozidel
  • Integrovaná kniha jízd
  • Propojení karty vozidla se zdrojem nebo dlouhodobým majetkem

Popis hlavních funkcionalit

Rozšíření BA4 Cars vám přinese tato vylepšení:

Přehledná správa firemních vozidel

  • Samostatný přehledný profil, který zahrnuje jen potřebné nástroje pro zpracovatele evidence vozidel
  • Možnost stažení přehledu vozidel do tabulky v Excelu
  • Údaje o vozidlech se evidují v rámci jednotlivých karet vozidel a jsou rozděleny do přehledných sekcí
  • Ke kartám vozidel lze přikládat obrázky, dokumenty nebo poznámky

Propojení karty vozidla se zdrojem nebo dlouhodobým majetkem

  • Z karty vozidla lze vytvořit propojený zdroj pro následné účtování do evidence zdrojů 
  • Kartu vozidla lze propojit s existující kartou dlouhodobého majetku, což umožní sledování údržby a následné účtování nákladů a výnosů do účetnictví

Integrovaná kniha jízd

  • Centralizovaný přístup ke všem údajům o cestách vozidly evidovanými ve společnosti
  • Knihu jízd je možné vytisknout, a to jak za jedno vozidlo, tak i za několik
Chcete zjistit více?
Stáhněte si příručku s podrobným popisem funkcionalit, nebo se nás na cokoliv zeptejte pomocí tlačítka Poptávka.

Dívka vybírá auto

Použití aplikace BA4 Cars

Přehledná statistika jízd 

Pokud chcete sledovat rozsah použití firemních vozidel, uděláte to jednoduše pomocí sestavy Kniha jízd.

Pomocí sestavy můžete sledovat:

  • Počet ujetých kilometrů u jednoho nebo více vozidel
  • Statistiku pracovních cest: kam se jezdí nejčastěji, kdo ze zaměstnanců cestuje nejvíc atd.
  • Statistiku cest během různých období a další.

Propojení karty vozidla se zdrojem nebo dlouhodobým majetkem

Pokud o vozidle chcete účtovat jako o zdroji nebo dlouhodobém majetku, a také sledovat jeho údržbu, jednoduše propojíte kartu vozidla s existující kartou majetku nebo zdroje, nebo rovnou z karty vozidla vytvoříte kartu zdroje, pokud ještě neexistuje. 

Nechte nám vzkaz

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Zaškrtněte prosíme oblast/oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.


Výše uvedeným souhlasím se zpracováním svých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech s.r.o., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Poptávka