Lokalizační a funkční rozšíření ERP systému Microsoft Dynamics 365 Business Central v oblasti prodeje a nákupu. Zlepšete svůj podnikový systém o požadavky a postupy osvědčené pro české firmy

  • Přesnější správa číselníku obchodních partnerů
  • Zjednodušení a propojení správy souvisejících číselníků lidských zdrojů v systému
  • Zpřehlednění práce s prodejními a nákupními doklady

Popis hlavních funkcionalit

Aplikace BA4 Commerce přináší následující vylepšení:

  • Možnost nastavit vynucení zakládání nových zákazníků a dodavatelů výhradně z číselníku kontaktů a v návaznosti zajistit použití shodného identifikačního čísla obchodního partnera ve všech třech agendách
  • Rozšíření standardní evidence zaměstnanců o vazby a synchronizace údajů do souvisejících číselníků prodejců/nákupčích, zdrojů a nastavení uživatelů
  • Možnost automatického načtení bankovního účtu na prodejním dokladu
  • Přehlednější doklady účtovaných příjemek a dodávek z objednávek: nebudou se do nich přenášet řádky objednávek, které nebyly přijaty nebo dodány

Zakládání zákazníků/dodavatelů z kontaktu

  • Nastavením lze vynutit v systému kontrolu, kdy není možné založit nového dodavatele/zákazníka napřímo, ale je potřeba vždy nejprve založit nový kontakt a z něj teprve vytvořit dodavatele/zákazníka
  • Kontrolu lze nastavit i tak, aby systém při založení nového dodavatele/zákazníka použil číslo z kontaktu (záznamy jednoho subjektu jsou pak v jednotlivých číselnících v systému evidovány pod jedním společným číslem)

Vazba číselníků zaměstnanců, prodejců/nákupčích, zdrojů a uživatelů

  • Standardní evidence zaměstnanců je doplněna o vazby do souvisejících číselníků v systému (prodejce/nákupčí, zdroj, nastavení uživatele)
  • Na kartu zaměstnance jsou přidány funkce pro vytvoření nového záznamu v číselníku:
    • Prodejce/nákupčí
    • Zdroj
  • Rozšíření synchronizace základních dat z karty zaměstnance (jméno, funkce, adresa, kontaktní informace) do propojených záznamů v souvisejících číselnících prodejci/nákupčí, zdroje a nastavení uživatelů

Bankovní účty dle měny dokladu

  • Řešení pro společnosti, které mají bankovní účty v různých měnách
  • Možnost nastavení a řízení plnění bankovního účtu pro platbu v prodejních dokladech, upomínkách a penálech dle měny použité v dokladu

Prodejní nebo nákupní řádky s množstvím

Nastavením parametru lze zamezit tomu, aby systém při částečném účtování dodání/příjmu z objednávky nebo účtování příjmu/dodání z objednávky vratky přenášel do zaúčtovaných dokladů dodávek/příjemek ty řádky objednávek, kde množství ke zpracování bylo prázdné

Chcete zjistit více?
Stáhněte si příručku s podrobným popisem funkcionalit nebo se nás na cokoliv zeptejte pomocí tlačítka Poptávka.

F&O řízené a neřízené sklady

Příklady zlepšení práce s aplikací BA4 Commerce

Omezení duplicit v záznamech

Pokud aktivujte povinnost vytváření nového zákazníka a dodavatele z kontaktu, budou muset uživatelé ze všech oddělení vaší firmy zadávat informace o novém obchodním partnerovi ve společné evidenci kontaktů. Nestane se Vám tak, že například oddělení prodeje znovu zavede do systému obchodního partnera, se kterým již pracuje oddělení nákupu. V návaznosti se pak zjednoduší sledování salda z obou vztahů s obchodním partnerem a případné řešení zápočtů pohledávek a závazků.

Zjednodušte si správu obchodních partnerů a zaměstnanců

Seznam obchodních partnerů se v Business Central spravuje v agendě kontaktů, zákazníků a dodavatelů pod samostatnými čísly. Stejně tak se spravuje seznam zaměstnanců v agendě zaměstnanců a zdrojů. Pro mnoho uživatelů systému je takový způsob práce nepřehledný. Proto si v aplikaci BA4 Commerce můžete aktivovat funkčnost vytváření zákazníků a dodavatelů z kontaktů a také přebírání čísla zaměstnance při vytváření nového zdroje a zjednodušit tím práci sobě i kolegům.  

Na faktuře vždy použijete správný bankovní účet

Při fakturaci v cizí měně je vhodné na vystavené faktuře uvést bankovní účet v odpovídající měně. Předejdete tím nevýhodnému přepočtu částky úhrady faktury, ke které by došlo v případě, že by ji zákazník poslal na váš hlavní korunový účet. Pomocí aplikace BA4 Commerce si pro používané měny nastavíte odpovídající bankovní účty a o zbytek se již automaticky postará systém.

BA4 Finance: účetnictví pro Dynamics 365 Business Central Power Platform – vaše vlastní aplikace a automatizace BA4 Banking: české bankovní příkazy pro Dynamics 365 Business Central BA4 Commerce: lokalizace prodeje a nákupu pro Dynamics 365 Business Central BA4 Assets: správa majetku pro Dynamics 365 Business Central BA4 Correction Entries: opravné položky k pohledávkám Real Estate Suite BA4 Cars: evidence a správa vozidel pro Dynamics 365 Business Central BA4 Logistics: české lokalizované rozšíření Dynamics 365 Business Central pro oblast logistiky BA4 eDocs: zpracování dokladů pro Dynamics 365 Business Central BA4 Item Statements: zpracování výkazů EKOKOM a ASEKOL BA4 Government: výkaznictví pro veřejný sektor BA4 FA Inventory: inventarizace dlouhodobého majetku deposit BA4 Depository: depozitní pokladny pro Dynamics 365 Business Central BA4 Job Queue: upozornění na chybu v položce fronty úloh BA4 Controlling: řízení podniku pro Dynamics 365 Business Central Document management pro SAP ERP BA4 Equipment Register: operativní evidence majetku pro Dynamics 365 Business Central BA4 Work Equipment: evidence pracovních pomůcek pro Dynamics 365 Business Central BA4 Czech Payroll: mzdy a personalistika pro Dynamics 365 Business Central BA4 Base: pomocné rozšíření pro BA4 aplikace BA4 CRIBIS: konektor na aplikaci CRIBIS BA4 PBI Analytics: grafické dashboardy pro obchod, finance a sklad DMS & ECM řešení pro vaši chytrou kancelář Microsoft Dynamics 365 Business Central Dynamics 365 Finance a Dynamics 365 Supply Chain Management Automotive CRM SRM Talent MOBOTIX Workplace Hub Configure Price Quote (CPQ) Enterprise Asset Management (EAM) LMS365 – Learning Management System Talkey ScanFlow Invoices Kentico Xperience FLEETMAN – Snadnější správa vozového parku Dynamics 365 Customer Insights Consents pro Dynamics 365 CRIBIS Connector
Poptávka