Usnadněte si zpracování dokladů v oblasti nákupu a prodeje pomocí našeho rozšíření BA4 eDocs pro podnikový systém Microsoft Dynamics 365 Business Central 

  • Rozšíření došlých dokladů  – prvotní evidence nákupních dokladů
  • Podpora výměny dokladů – odesílání dokladů zákazníkům a zpracování došlých dokladů ve formátu ISDOC nebo ISDOCX
  • Rozšíření možností odesílání dokladů e-mailem – odesílání dokladů na více adres jednoho zákazníka

Popis hlavních funkcionalit

Rozšíření BA4 eDocs vám přinese následující vylepšení:

Rozšíření došlých dokladů

  • Doklady mohou být v systému evidovány ještě před tím, než postoupí do účetního oddělení. Na úrovni došlého dokladu je možné rozhodnout, zda bude nebo nebude zařazen do účetnictví
  • Možnost zakládat došlé doklady ručně 
  • Možnost definovat kódy klasifikace došlých dokladů pro rozdělení nákupních dokladů podle číselných řad a typů dokladů (faktura, dobropis, záloha)
  • Kontrola částky k úhradě došlého dokladu oproti celkové částce nákupního dokladu
  • Možnost zamezit založení nákupního dokladu bez předchozí evidence došlého dokladu

Podpora výměny dokladů ve formátu ISDOC

  • Odesílání prodejních dokladů zákazníkům ve formátu ISDOC 
  • Zpracování došlých dokladů od dodavatelů ve formátu ISDOC

Rozšíření možností odesílání dokladů e-mailem

  • Doklady odesílané e-mailem lze směrovat na více adres jednoho zákazníka, tedy na různé příjemce v závislosti na pobočce zákazníka
Chcete zjistit více?
Stáhněte si příručku s podrobným popisem funkcionalit, nebo se nás na cokoliv zeptejte pomocí tlačítka Poptávka.

Microsoft novinky

Příklady zlepšení práce s BA4 eDocs

Jednoduché zpracování nákupních dokladů

Pro evidenci nákupních dokladů v systému není potřeba mít účetní znalosti. Pokud nechcete, aby uživatel samostatně zakládal nákupní faktury, dobropisy nebo zálohové faktury, můžete v systému aktivovat kontrolu jejich založení z došlých dokladů. V tom případě uživatel bude nucen zakládat nové nákupní doklady pouze pomocí akce Vytvořit doklad z evidence došlých dokladů, nikoli přímo. Pak se na základě došlého dokladu vytvoří koncový účetní (nákupní) doklad, do kterého budou přeneseny údaje z došlého dokladu.

Došlé doklady lze zakládat jak ručně, tak i pomocí nástroje pro vytěžování dokladů, nebo načtením ze souboru ve formátu ISDOC.

Snadná fakturace

Elektronická výměna faktur výrazně zjednoduší práci vám a vašim obchodním partnerům. Ušetříte čas, a navíc předejdete chybám nebo překlepům, neboť nemusíte nic přepisovat nebo vytěžovat!

Podporu výměny dokladů můžete využít pro odesílání prodejních dokladů zákazníkům nebo zpracování došlých dokladů od dodavatelů ve formátu ISDOC  nebo ISDOCX, kde navíc můžete přidávat přílohy. Prodejní doklady po zaúčtování můžete ze systému rovnou poslat zákazníkovi.

Nechte nám vzkaz

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Zaškrtněte prosíme oblast/oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.


Výše uvedeným souhlasím se zpracováním svých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech s.r.o., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Poptávka