České lokalizované rozšíření Microsoft Dynamics 365 Business Central pro podporu zpracování výkazů EKOKOM a ASEKOL

V rámci nákupu a prodeje zboží můžete obchodovat se zbožím, které podléhá povinnosti zpracovávat výkazy zboží, například výkaz EKOKOM nebo ASEKOL.

Výkaz EKOKOM slouží k poskytování údajů o množství obalů, které společnost uvede na trh nebo do oběhu za kalendářní čtvrtletí. 

Výkaz ASEKOL slouží k evidenci množství elektrozařízení uvedeného na trh za předchozí kalendářní rok. Součástí řešení výkazu ASEKOL je i zákonná povinnost uvádět na prodejních dokladech odděleně výši recyklačního příspěvku.

 

Popis funkcionality BA4 Item Statements

Definice výkazů

  • V definici výkazu jsou uvedeny skupiny obalů (EKOKOM) nebo skupiny elektrozařízení (ASEKOL), které se musí sledovat ve výkazech. Dle nastavení výkazů a skutečných pohybů zboží se zpětně generují položky výkazů zboží, které slouží jako podklad pro vytvoření výkazu zboží

Speciality výkazu EKOKOM

  • Evidence smluv o předplacení EKOKOM — smlouva specifikuje dohodu, že smluvní partner smlouvy vykazuje za vás uvedení obalů na trh u zboží, které nakoupíte od smluvního partnera nebo prodáte smluvnímu partnerovi. Nemusíte tedy obaly těchto zboží vykazovat ve svém výkazu
  • Export výkazu EKOKOM — kromě podkladu pro výkaz je možné u výkazu EKOKOM generovat xml soubor, který pak lze naimportovat do programu 602XML Filler a generovat výkaz EKOKOM ve formátu ZFO

Speciality výkazu ASEKOL

  • Povinnost uvádět výši recyklačního příspěvku odděleně na prodejních dokladech — můžete nastavit definici textu a jeho parametrů pro tisk recyklačního příspěvku na prodejních dokladech
Chcete zjistit více?
Stáhněte si příručku s podrobným popisem funkcionalit, nebo se nás na cokoliv zeptejte pomocí tlačítka Poptávka.

Lidé u PC a analyza dat

Příklady zajímavých funkcionalit aplikace BA4 Item Statements

Šablony výkazu zboží

Obecná definice výkazu zboží je poměrně rozsáhlá, a pravděpodobně využijete pouze některé její skupiny, navíc se nastavení výkazu u více druhů zboží může shodovat (například se používá stejný obal). Proto je možné definovat šablony výkazu zboží, které usnadní a urychlí nastavení výkazu pro vybrané druhy zboží. U konkrétního zboží pak stačí zvolit funkci Použít šablony výkazu a v zobrazeném přehledu označit vybrané záznamy a nakopírovat je ke zboží.

Pokud využíváte šablony a uděláte v nastavení výkazu zboží chybu, tak opravou šablony se změní nastavení u všech zboží, kde je tato šablona použita.

Nastavení textu recyklačního poplatku

Pro výkaz ASEKOL můžete definovat text recyklačního poplatku, který se pak bude tisknout na prodejním dokladu. Použitím standardního textu a několika parametrů můžete tak definovat nebo upravovat text podle aktuálních požadavků.

Evidence smluv o předplacení EKOKOM

Pokud například přeprodáváte zboží mezi společnostmi v rámci vlastnické skupiny, můžete mít uzavřenou smlouvu o předplacení EKOKOM, kdy jedna společnost podává výkaz EKOKOM za druhou. Tím se obaly vybraného zboží vyloučí z výkazu druhé společností.

Nechte nám vzkaz

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Zaškrtněte prosíme oblast/oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.


Výše uvedeným souhlasím se zpracováním svých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech s.r.o., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Poptávka