České lokalizované rozšíření Microsoft Dynamics 365 Business Central pro oblast logistiky

  • Jednoduchá evidence zboží na konsignačních skladech — kontrolujte pohyby na dodavatelských a zákaznických konsignačních skladech
  • Kontrola nad použitím variant zboží — nastavte vynucení použití varianty zboží dle svých potřeb
  • Nastavení pravidel pro odstranění účtovaných dokladů objednávek transferu — nastavte datum, před kterým lze odstranit účtované dodávky a příjemky transferu
  • Sestavy pro detailnější správu a sledování zboží
  • Centrum rolí pro pracovníka logistiky — jednodušší a přehlednější práce s procesy logistiky ve speciálním centru rolí

Popis hlavních funkcionalit

Rozšíření BA4 Logistics vám přinese tato vylepšení:

Jednoduchá evidence zboží na konsignačních skladech

  • Možnost vyhrazení konsignačního skladu pouze pro jednoho dodavatele nebo zákazníka
  • Kontrola nákupu nebo prodeje zboží na nebo ze skladu pouze od zadaného dodavatele nebo zadanému zákazníkovi
  • Sestava Konsignační přehled — přehled pohybů na skladě včetně informace o fakturovaném množství

Kontrola nad použitím variant zboží

  • Možnost nastavit vynucení použití varianty zboží v dokladech
  • Kontrola použití varianty probíhá při vydání dokladu, případně při účtování pohybu zboží

Nastavení pravidel pro odstranění účtovaných dokladů objednávek transferu

  • Nastavením data lze zabránit odstranění účtovaných dodávek transferu a účtovaných příjemek transferu od určitého data

Sestavy pro detailnější správu a sledování zboží

  • Zboží bez pohybu — sestava vypíše seznam zboží, které ve zvoleném období nemělo pohyb, a současně zobrazí informace o posledním pohybu
  • Přehled stavu zásob — sestava vypočítá stav zásob k zadanému datu. Je možné zobrazit i detailní výpis s pohyby zboží
  • Výkaz o spotřebě zásob — sestava vypíše hodnotu spotřeby za zvolenou globální dimenzi. Je možné zobrazit i detailní výpis s pohyby zboží
  • Korekční přihrádka skladu — sestava vypíše obsah korekční přihrádky vybraného řízeného skladu včetně informací o šarži, datu expirace a sériovém čísle

Centrum rolí pro pracovníka logistiky

  • Nové centrum rolí je přizpůsobeno pro pracovníka skladu tak, aby měl k dispozici všechny funkce potřebné pro procesy logistiky

Chcete zjistit více?
Stáhněte si příručku s podrobným popisem funkcionalit, nebo se nás na cokoliv zeptejte pomocí tlačítka Poptávka.

Servisní organizace

Příklady zlepšení práce s aplikací BA4 Logistics

Dodavatelský konsignační sklad

V případě, že máte s dodavatelem dohodu o fakturaci jeho zboží až poté, co ho spotřebujete nebo prodáte, musíte evidovat pohyb „cizího zboží“ a dodavateli předávat podklady pro fakturaci již spotřebovaného nebo prodaného zboží.

V Dynamics 365 Business Central je možné pro zboží na dodavatelském konsignačním skladu vyhradit speciální lokaci, avšak systém nezajišťuje kontrolu pohybů na této lokaci. Aplikace BA4 Logistics přináší možnost zlepšit a zpřesnit evidenci zboží na dodavatelském konsignačním skladu tím, že povolí nakoupit na tento sklad pouze od zvoleného dodavatele.

Aplikace také obsahuje sestavu pro vytištění přehledu pohybů na konsignačním skladě.

Kontrola použití varianty zboží

V některých případech je potřeba uvést konkrétní variantu zboží, protože pohyb bez varianty by z hlediska povahy zboží byl chybný. Jde například o barevné provedení nebo velikost zboží. Naopak existují případy, kdy zboží obsahuje varianty, ale není vždy nutné je uvádět (např. nestandardní varianta zboží nebo zboží na míru).

Aplikace BA4 Logistics přináší možnost nastavit vynucení použití varianty zboží, a to jak globálně, tak i pouze pro vybrané zboží.

Sestava Výkaz o spotřebě zásob

Sestavu můžete použít například pro sledování spotřeby materiálu dle jednotlivých středisek. Sestava vypíše hodnotu spotřeby za zvolenou globální dimenzi, a můžete si zobrazit i detailní pohyby jednotlivého zboží.

Nechte nám vzkaz

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Zaškrtněte prosíme oblast/oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.


Výše uvedeným souhlasím se zpracováním svých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech s.r.o., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Poptávka