Roztříštěná data v různých systémech?

Sestavte z nich konečně úplný pohled na zákazníka s Dynamics 365 Customer Insights

Kdy nejlépe oslovit daného zákazníka? Jakým kanálem? S jakou nabídkou? Kde a kdy s vámi klienti nejčastěji komunikují? Kteří zákazníci přinášejí největší zisk a na druhou stranu kteří by vám mohli odejít?

Odpovědi vám mohou dát data, která už nejspíš máte. Ale nemluví mezi sebou. Jak je přimět, aby vám ukázala užitečné informace, které mohou zlepšit prodej i zákaznickou péči? Pomůže vám Dynamics 365 Customer Insights. My vám ukážeme během jednodenního workshopu Customer Insights in a day, jak data propojit a najít v nich relevantní informace.

Lidé u PC a analyza dat

Customer Insights in a day

Proč je jednodenní workshop nejlepší cesta k tomu, jak naučit data opravdu pracovat pro vás?

Co pro vás může takto silný nástroj udělat, nezjistíte v jednom článku nebo videu. Náš workshop ve formátu 1:1 nebo 1:few je nejlepší způsob, jak poznat, jakou hodnotu pro vás platforma bude mít.

Budeme se vám věnovat od 9 ráno do 4 odpoledne.

Ukážeme vám možnosti systému na vašich konkrétních potřebách.

Na ukázkových datech si projdeme detailní scénáře a zjistíme, které jsou pro vás relevantní a co vám přinesou.

Zkusíte si vytvořit vlastní dashboard s grafickými vizualizacemi dat pro komplexní pochopení toho, co Customer Insights umí.

 

Co si z workshopu odnesete?

Naši experti spolu s vaším týmem pomohou analyzovat poznatky o možném konkrétním přínosu pro vaši společnost a vaše specifické KPI. Během workshopu zrevidujete své specifické procesy z obchodního a IT pohledu, analyzujete výzvy a příležitosti pro zlepšení z pohledu uživatele Customer Insights.

Nakonec vaši účastníci s našimi experty identifikují hlavní aktivity, které budou mít z Customer Insights prospěch, a navrhnou plán dalších možných kroků na základě poznatků z celého dne.

Zaujal vás workshop?

Pro více informací nám napište v našem kontaktním formuláři.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Co je Customer Insights a jak vám pomůže                 

Víte, že zákaznická data máte. V různých databázích. V Excelech. V e-mailech. V CRM. V logistických a servisních systémech. V účtech na sociálních sítích… Ať už jsou uložena kdekoliv, pokud spolu nemluví, nemohou pro vás pracovat opravdu naplno. Customer Insights je platforma pro jednotné vytěžení všech dat o zákaznících, která máte.

Sjednoťte data pro hlubší poznání zákazníků

Všechna transakční, behaviorální i demografická data z různých aplikací a systémů pohromadě, v jedné Customer Data Platform.

Standardizace datových formátů umožní vytvářet komplexní profily.

Profily jsou obohaceny o zájmy a preference nebo zpětnou vazbu zákazníka.

 

Analyzujte zákaznické chování s real-time výstupy

Porozumějte zákaznickému chování – kdy, kde, jak s vámi různé typy zákazníků komunikují?  

V jakém bodě zákaznické cesty nejlépe konvertují? Kde vám naopak odcházejí? Které příležitosti nevyužíváte?

Kdo vlastně jsou vaši zákazníci? Jak jsou staří, ze kterých oblastí a oborů pocházejí?

 

Predikujte zákaznické potřeby s pomocí AI

Identifikujte lukrativní zákazníky nebo ty s rizikem odchodu.

Identifikujte nové segmenty a vzorce chování.

Měřte lépe klíčové metriky a KPI.

Obohaťte dále záznamy o operativní, finanční nebo nestrukturovaná data s Azure Synapse Analytics.

 

Identifikujte relevantní aktivity na základě AI analýz

Kdy je vhodné zákazníky oslovit, s jakou nabídkou a jakým kanálem?

Využijte informace ke konkrétním akcím v dalších marketingových nebo prodejních nástrojích díky jednoduchým integracím a automatizacím.

Poskytněte data v zákaznických portálech a vlastních aplikacích.

Komunikujte data srozumitelně pro podporu rozhodování s Power BI a grafickými dashboardy.

 

Spravujte data v bezpečné platformě

Svá data máte pod kompletní kontrolou, zabezpečená v souladu s bezpečnostními standardy i regulatorními požadavky jako GDPR nebo CCPA.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nechte nám vzkaz

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Zaškrtněte prosíme oblast/oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.

Výše uvedeným souhlasím se zpracováním mých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech a.s., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Mám zájem