Klíčové výhody řešení

Fleetman pomáhá v práci fleet managerům i back office. Sjednocuje evidenci vozidel, řidičů i navázaných dokumentů a smluv v jednom systému. Upozorňuje na plánované události a přináší přehledné zobrazení využití vozů a jejich nákladů.  

 

Fleetman - hlavní funkce

Obecné informace

Fleetman je moderní cloudový fleet management nástroj pro firmy všech velikostí. Řeší typické problémy nejednotné evidence vozidel, řidičůdokumentů a smluvních vztahů. Usnadňuje práci správcům vozových parků, eviduje smlouvy i náklady a vyúčtování. Zvyšuje bezpečnost a kontrolovatelnost správy vozidel.

Přinese vám: 

Úsporu času
  • evidence všeho podstatného na jednom místě (vozidla, řidiči, dokumenty, smluvní partneři)
  • šablony s automatickým vyplňováním známých údajů
  • napojení na provozovatele GPS trackingu
  • práce kdykoliv a odkudkoliv s Office aplikacemi Microsoft
Klid a efektivitu
  • připomínky plánovaných událostí
  • plnohodnotná mobilní aplikace
  • integrace nástrojů Microsoft 365 (Excel, Outlook, Word, Teams)
  • kontakty po ruce a snadná komunikace s řidiči, servisem, pojišťovnou apod.
Přehled
  • stav vozidla, evidence jízd, GPS poloha a nájezd kilometrů
  • evidence návštěv servisu, leasingových smluv, pojištění a pojistných událostí
  • přehledné grafické zobrazení informací o vozidlech

 

Technické informace

Fleetman je moderní cloudová aplikace, navržená na základě důkladné analýzy specifických potřeb správců vozových parkůVyužívá nástroje Microsoft PowerPlatform, především Power Apps a Power Automate. Přináší maximální uživatelský komfort, efektivitu a bezpečí vašich dat.  

Propojení Power Platformy s ekosystémem společnosti Microsoft umožňuje nativní využití důvěrně známých aplikací z rodiny Microsoft 365 a díky datovým konektorům i napojení na stovky aplikací a služeb třetích stran. 

Technologie Unified Interface zajišťuje pro uživatele Microsoft aplikací důvěrně známý vzhled a ovládání, na které jste zvyklí z aplikací rodiny Dynamics 365. 

Hlavní funkce 

Evidence vozidel 

Agenda vozidel, řidičů, příslušenství, smluv a dokumentů na jednom místě – v počítači i mobilu.

Notifikace 

Upozornění do e-mailu nebo Teams o plánovaných událostech – servis podle kilometrů nebo data, vypršení leasingové smlouvy, technická kontrola, školení apod. 

Servisní a pojistné události 

Provázaná evidence pojistných událostí, škodního plnění, servisních úkonů, dostupnosti a stavu vozidla, plánovaných úkonů. 

Správa aktivit 

Správa, sdílení a přiřazování aktivit jako telefonní hovor, e-mail, úkol či schůzka pro větší efektivitu denní práce. 

Integrace s Microsoft 365 

Nativní využívání Microsoft aplikací; komunikace v Outlook a Teams, šablony ve Wordu, exporty do Excelu. 

Vizualizace dat 

Přehledné grafické zobrazení provozních dat a nákladů, exportovatelné statistiky nájezdu, nákladů, servisu apod. 

Nechte nám vzkaz

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Zaškrtněte prosíme oblast/oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.

Výše uvedeným souhlasím se zpracováním mých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech a.s., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Mám zájem