Klíčové výhody řešení

Řiďte celé své podnikání pomocí jediného řešení. Zjednodušte své procesy, dělejte informovaná rozhodnutí a podpořte svůj růst s Dynamics 365 Business Central – komplexním řešením pro správu podnikání malých a středních firem.

O řešení Microsoft Dynamics 365 Business Central vám rádi poskytneme více informací. Stačí kliknout na tlačítko „Mám zájem“ vpravo dole. 

Zde se můžete podívat na nahrávku webináře, kde bylo představeno řešení Business Central v cloudové verzi a jeho klíčové výhody.

 

Obecné informace

Lepší přehled o financích

Zrychlete finanční uzávěrku, sledujte finanční výkonnost v reálném čase pomocí grafů a zlepšete přesnost předpovědi při zachování compliance a bezpečnosti.

Optimalizujte svůj dodavatelský řetězec

Maximalizujte ziskovost díky komplexnímu pohledu na provoz, nákup, výrobu, zásoby a správu skladů.

Podpořte prodej a zlepšete služby

Spravujte prodejní proces od začátku do konce v rámci Outlooku a poskytujte výjimečné služby díky propojenému pohledu na zákazníky a servisní operace.

Realizujte projekty včas a v rámci rozpočtu

Plánujte a sledujte své projekty v reálném čase pomocí metrik zdrojů, ziskovosti, úkolů a pokroku.

Technické informace

Microsoft Dynamics 365 Business Central, dříve nazývaný Microsoft Dynamics NAV nebo Navision, je nová generace inteligentních podnikových aplikací, které umožňují vaší organizaci růst, vyvíjet se a transformovat. Poskytuje inteligentní uživatelské rozhraní a osvědčené obchodní strategie pro správná rozhodnutí.

Vyberte cloud nebo on-prem

Business Central běží tam, kde potřebujete, a nabízí stejnou uživatelskou zkušenost bez ohledu na to, jak ho nasadíte.

Vezměte své podnikání na cesty

Mobilní verze podporuje cloudové i on-prem uživatele s konzistentním prostředím napříč zařízeními Windows, Android a iOS.

Ukládejte a přenášejte data napříč svými systémy

Chraňte svá data před neoprávněným přístupem pomocí automatického šifrování datového centra Microsoft.

Nechte nám vzkaz

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Zaškrtněte prosíme oblast/oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.

Výše uvedeným souhlasím se zpracováním mých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech a.s., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Mám zájem