Vytvořte si vlastní podnikové aplikace. Bez znalosti programování, během několika dní či týdnů. Nebo využijte ty naše.

Přemýšlíte, jak zjednodušit rutinní úkoly? Jak ušetřit svým kolegům čas a zbytečnou manuální práci? Hodily by se vám tedy vlastní aplikace na běžnou agendu pro vaše zaměstnance. Nebo chcete automatizovat každodenní činnosti, jako je schvalování dokumentů, žádostí o dovolené či proplácení výdajů zaměstnanců?

Na to už není třeba investovat do nákladného vývoje. A čekat dlouhé měsíce na hotovou aplikaci. Pomůžeme vám spolu s Microsoftem.

  

Low-code/no-code platforma, se kterou si vlastní aplikaci, automatizaci procesu nebo třeba chatbota může postavit každý trochu zručnější uživatel. V intuitivním prostředí bez znalosti programování nebo složitých technologií a s konektory na stovky dalších systémů. Podle výzkumu Forrester Consulting  dokáže ušetřit až 50 % nákladů na vývoj business aplikací. Bližší popis platformy najdete níže.

S čím vám pomůžeme my

S Power Platform mají naši experti několikaletou praktickou zkušenost. Vytvořili jsme v ní řadu rozmanitých aplikací pro firmy všech velikostí. O tom, jak vám může Power platform pomoci, jsme natočili několik videí. I s textovým shrnutím je najdete zde.

S rojezdem Power Platform ve vaší firmě vám pomůžeme formou workshopů, tréninků a konzultací.

Podívejte se na naši nabídku konzultací.

Popis platformy

Microsoft Power Platform se skládá ze čtyř modulů. Podívejte se na jejich souhrn a hlavní výhody v krátkém videu.

 

Modul pro rychlou tvorbu podnikových aplikací s využitím minima či žádného kódu. Cílem Power Apps je rychle a snadno vytvořit nástroje, které pomohou digitalizovat, sjednotit a automatizovat každodenní firemní procesy.

Podkladem těchto aplikací může být celá řada datových zdrojů od Microsoft Dataverse (dříve CDS), přes SQL databázi až po, ve velice specifických případech, Excel nebo SharePoint listy. Výsledkem jsou moderní cloudové aplikace spustitelné z webového rozhraní napříč celým spektrem různých zařízení.

Více najdete v našem článku a videu.

 

Umožňuje automatizaci procesů a tvorbu obchodní logiky. Díky datovým konektorům zvládne pokrýt i jednodušší datově-integrační scénáře. Datové konektory umožňují orchestrovat celou řadu služeb a datových zdrojů do jednoho zcela automatizovaného procesu.

Tvorba jednotlivých flows (neboli toků) probíhá v intuitivním designéru dostupném z webového prohlížeče. Každé flow se skládá z právě jednoho triggeru (spouštěče) a celé řady akcí, vykonávajících požadované úkony.

Více v našem článku a videu.

 

Slouží k vizualizaci vašich obchodních dat z různých datových zdrojů. Umožňuje vytvářet komplexní reporty, díky kterým můžete dělat skutečně podložená manažerská rozhodnutí. Power BI také umožňují sledovat data produkována různými zařízeními, například výrobními stroji v reálném čase.

Více v našem článku a videu.

 

Vytvořte si vlastní chatboty pro efektivnější prodej, servis nebo interní (HR) využití. Power Virtual Agents umožňuje komukoli vytvářet výkonné chatboty pomocí grafického průvodce, aniž by k tomu potřeboval znalost programování, datové vědce nebo vývojáře. Postaveno na Azure Bot Framework.

Microsoft Power Virtual Agents pomáhá organizacím využívat bohaté, personalizované a nákladově efektivní technologie chatbotů a konverzační enginy k rychlému řešení jednoduchých, rutinních problémů se zákazníky a interními uživateli. Využívají špičkové nástroje umělé inteligence (AI) a strojového učení (ML) ve flexibilní a dynamické platformě.

Chcete s Power Platform začít? Nebo si spolu s námi postavit složitější aplikaci? Nabízíme, jak výukové workshopy, tak konzultace a tvorbu aplikací na míru

Kontaktujte nás tlačítkem POPTÁVKA.

Naše aplikace

Pro inspiraci nebo vlastní potřebu ve firmě můžete využít aplikací vytvořených v Power Platform našimi experty.

Fleetman

Jednodušší správa vozového parku. Cloudová aplikace šetří práci i nervy správcům vozového parku a back office. Zaměřuje se na administrativu provozu firemní flotily. Sjednocuje vše podstatné strukturovaně a přehledně na jednom místě – notifikace, veškeré dokumenty, smlouvy a faktury, škodní události a servis, pokročilý reporting.

Více na www.fleetman.cloud

Cestovní příkazy

Aplikace pokrývá základní agendu cestovních příkazů zahraničních i tuzemských. Obsahuje schválení žádosti o cestu a následně usnadňuje vyúčtování cesty, včetně automatizace výpočtů, zahrnutí záloh apod.


COVID Test App

Ukládejte si rychle, systematicky a bezpečně výsledky testů. Aplikace Covid Test App vám umožňuje snadné zadávání výsledků testů COVID-19 na pár kliků v počítači nebo v mobilní aplikaci.

Aplikace umožňuje:

  • Zadat výsledek testu na COVID-19. Tedy zda byl výsledek pozitivní, nebo negativní.
  • Přidat popis výsledku testu formou textového pole.
  • Připojit soubory (například potvrzení o externím testu).
  • Evidovat, zda byl test externí, či vlastní.
  • Zadat zdravotní pojišťovnu výběrem ze seznamu zdravotních pojišťoven ČR (seznam je možné definovat dle požadavku zákazníka).
  • Evidovat uživatele, který záznam výsledku provedl.
  • Zaznamenat datum a čas, kdy k zaevidování došlo.
  • Exportovat filtrované seznamy provedených testů pro vykázání pojišťovně, reporting apod.
Více o aplikaci zde.

Hodnocení zaměstnanců

Aplikace zjednodušuje a automatizuje procesy typu hodnocení zaměstnanců vedoucím pracovníkem, hodnocení vedoucího zaměstnancem, sebehodnocení, vyhodnocení cílů apod. Využívá modulů PowerApps, Power Automate a Customer Voice. Obsahuje prostředí pro pracovníky personálního oddělení, kde mohou spravovat seznamy pracovníků a jejich pracovní zařazení a samostatně pomocí visuálního designeru vytvářet dotazníky, plánovat a realizovat hodnotící a dotazníkové kampaně. Dotazníky jsou distribuovány zaměstnancům jako odkazy v e-mailu. 

Hodnocení zaměstnanců využívá např. Univerzita Karlova, podívejte se na video case study od Microsoftu.

Schvalování dokumentů

Univerzální nástroj pro schvalování podkladů, typicky dokumentů. Může být nasazen pro schvalování smluv, nabídek, podkladů pro řízení, směrnic, oběžníků. Aplikace obsahuje nástroj pro tvorbu skupin uživatelů, schvalovacích pravidel a postupů schvalování. Pro každé schvalování je vybrána šablona, která určí schvalovací postup. Po nastartování schvalovacího procesu jsou logovány všechny události v systému a je tak možno přesně všechny procesy měřit. Součástí aplikace je část umožňující notifikaci uživatelů dle zvolených pravidel.


GDPR Consents

Usnadněte si řízení souhlasů se zpracováním osobních údajů přímo v CRM. S GDPR Consents budete plnit zákonné požadavky GDPR i anti-spamového zákona. Zároveň vám zbytečně neunikne žádná obchodní příležitost.

Přímo u svých kontaktů v CRM (Microsoft Dynamics 365 Sales) vám aplikace přehledně eviduje nasbírané souhlasy, včetně data a platnosti souhlasu, účelu a formy souhlasu.

O aplikaci se více dozvíte zde.

CRIBIS Connector

Chraňte se před rizikem v podnikatelském prostředí s pomocí kvalitních informací o svých obchodních partnerech přímo ve svém podnikovém systému. 

Služba CRIBIS nabízí kompletní data z více než 90 zdrojů o vašich partnerech, dodavatelích, zákaznících nebo akvizičních cílech. Data obsahují  finanční zdraví (kreditní skóre), varovné signály a základní organizační data o firmě.

CRIBIS Connector integruje tato data přímo do vašeho CRM Microsoft Dynamics 365.

O aplikaci se více dozvíte zde.

Configuration management

Aplikace usnadňuje administrátorům systému řízení konfiguračních položek, jejich vztahů, parametrů a atributů. Umožňuje vydefinovat stromy položek obecných typů (stroje, prostředí, licence, aplikace, oddělení) a k těm potom doplňovat vzájemné vazby a vlastnosti.


Řízení licencí

Aplikace pro evidenci tenantů, prostředí a správu licencí. U licencí je evidován původ (z jaké smlouvy, z jakého nároku pochází) a případné licenční klíče. Je možno generovat žádosti o přiřazení licenčních klíčů, které schvaluje odpovědná osoba, a ve výsledku je tak přehled o již přiřazených a zbývajících počtech licencí daného typu.

Nechte nám vzkaz

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Zaškrtněte prosíme oblast/oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.


Výše uvedeným souhlasím se zpracováním svých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech s.r.o., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Poptávka