Klíčové výhody řešení

ScanFlow Invoices je systém pro automatické vytěžování dat z dokumentů, jako jsou faktury, objednávky, dodací listy a formuláře. Samoučící se algoritmus zajišťuje rozeznání jakéhokoliv typu dokumentu. 

 

Obecné informace

Díky ScanFlow Invoices odpadá nutnost manuálního přepisování a ukládání dokumentů. Data z naskenovaného nebo elektronického souboru jsou automaticky zpracována a ověřena. Urychluje se tak celý proces vytěžování dokumentů až o 80 % a s nulovou chybovostí. 

Méně pracné, méně nákladné 

Vše, co musíte udělat, se systémem ScanFlow Invoices, abyste mohli vytvářet a ukládat dokumenty, je naskenovat jejich papírovou verzi. Aplikace rozpozná data dokumentu díky samoučícímu se algoritmu a používání klíčových slov. Poté jsou údaje zapsány bez zásahu uživatele. Není třeba dokument ukládat ručně nebo přepisovat jeho data do systému. 

Výrazné snížení chybovosti dat 

Když jsou data zdokumentů přepisována ručně, je velmi snadné udělat chybuTomu můžete zabránit pomocí ScanFlow Invoices.

Technické informace

Integrace s informačními systémy 

Propojení ScanFlow Invoices s informačním systémem (IS) umožňuje přímé ukládání vytěžených dat ve vašem IS.

Automatická validace vytěžených dat 

Systém umožňuje automatické ověření (kontrolu) vytěžených dat. Po zadání hodnoty atributu se provede kontrola ve vašem ERP systému.

Neomezený počet uživatelů a vstupů 

Protože všechny vytěžené dokumenty jsou umístěny na serveru, systém je schopen je zpracovávat z neomezeného množství vstupů (skenery a různá umístění elektronických dokumentů).

Samoučící se algoritmus 

Systém ScanFlow Invoices je založen na algoritmu, který s rostoucím počtem zpracovaných dokumentů zlepšuje výsledky vytěžování dat. Celý proces učení probíhá plně automaticky na pozadí.

 

Ke stažení

Nechte nám vzkaz

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Zaškrtněte prosíme oblast/oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.

Výše uvedeným souhlasím se zpracováním mých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech a.s., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Mám zájem