10 tipů pro zjednodušení běžných úkolů v Dynamics 365 Finance and Operations
Systém Dynamics 365 Finance and Operations v rámci správy produktů nabízí celou řadu funkcí a vlastností, které pomáhají řešit denní úkoly uživatelů v různých oblastech napříč všemi odděleními společnosti.
V dnešní ukázce si proto představíme 10 zajímavých tipů:
- Šarže
- Sériová čísla
- Sledování nákladů
- Kategorie
- Jednotky
- Přehledy – reporting
- Externí popisy
- Související produkty
- Dodržování předpisů
- Doplňkové položky
Přemýšlíte o implementaci moderního ERP systému ve své společnosti a chcete se dozvědět o řešení Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations více? Stačí kliknout na tlačítko „Mám zájem“ vpravo dole a naši konzultanti vám rádi vše vysvětlí.
Libor Štejdýř, Solution Architect
Konica Minolta IT Solutions Czech
kmits.cz/li