10 tipů pro zjednodušení běžných úkolů v Dynamics 365 Finance and Operations

Systém Dynamics 365 Finance and Operations v rámci správy produktů nabízí celou řadu funkcí a vlastností, které pomáhají řešit denní úkoly uživatelů v různých oblastech napříč všemi odděleními společnosti. 

V dnešní ukázce si proto představíme 10 zajímavých tipů:

  1. Šarže
  2. Sériová čísla
  3. Sledování nákladů 
  4. Kategorie 
  5. Jednotky 
  6. Přehledy – reporting
  7. Externí popisy 
  8. Související produkty 
  9. Dodržování předpisů 
  10. Doplňkové položky 


Přemýšlíte o implementaci moderního ERP systému ve své společnosti a chcete se dozvědět o řešení Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations více? Stačí kliknout na tlačítko „Mám zájem“ vpravo dole a naši konzultanti vám rádi vše vysvětlí.


Libor Štejdýř, Solution Architect

Konica Minolta IT Solutions Czech
kmits.cz/li

Kategorie

Reference

Poptávka