Proč je důležité mít informace o produktu a jak ovlivňují celou výrobu? Na to se podíváme v dnešním příspěvku včetně video tipu, jak chytře nastavit procesy, aby vám nic neuteklo. 

Evidence produktů 

Informace o produktu tvoří základ dodavatelsko-odběratelského řetězce. V různých modulech podnikového řešení Dynamics 365 Finance and Operations jsou požadovány různé informace o produktech pro správný průběh a řízení těchto procesů. 

 

Řízení informací o produktech pracuje s pojmy produkt a uvolněný produkt. Produkt představuje základní identifikaci položky, její kategorizaci a je sdílen napříč právnickými osobami.  

FO_evidence produktu_01

Uvolněné produkty na sobě nesou informace a nastavení týkající se konkrétní právnické osoby (detailní nastavení účetních a logistických informací). 

 

Řízení změn produktu 

Správa produktů je komplexní činnost, která nejen u velkých organizací znamená spolupráci několika různých profesí. Pro zajištění těchto procesů a efektivní spolupráce nabízí systém podporu ve formě vytváření případů, které udržují dokumentaci k provedeným změnám, evidují informace o úkolech a jejich plnění. Pro různé činnosti lze definovat samostatné kategorie případů včetně procesů zpracování, které řídí činnosti dle standardů společnosti. 

 

Životní cyklus produktu 

Stav životního cyklu produktu dokumentuje životní cyklus uvolněného produktu nebo varianty produktu. Stavy životního cyklu produktu definuje uživatel, obvykle produktový manažer. Určité obchodní procesy, například hlavní plánování, možnost objednání, prodeje atd. lze řídit nastavením konkrétního stavu životního cyklu. 

FO_evidence produktu_02

 

 


Přemýšlíte o implementaci moderního ERP systému ve své společnosti a chcete se dozvědět o řešení Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations více? Stačí kliknout na tlačítko „Mám zájem“ vpravo dole a naši konzultanti vám rádi vše vysvětlí.


Libor Štejdýř, Solution Architect

Konica Minolta IT Solutions Czech
kmits.cz/li

Reference

Mám zájem