Firemní kontakty v pořádku a bez duplicit
Systém Dynamics 365 Finance and Operations je moderní podnikový systém. V dnešním příspěvku se blíže podíváme, jaké v tomto ERP systému máme možnosti pro evidenci zákazníků po celou dobu jejich životního cyklu.
Evidence adres, kontaktních informací, přiřazení kontaktních osob, popisy vztahů s ostatními subjekty evidovanými v sytému nebo řízení procesů pomocí aktivit jsou standardní součástí tohoto řešení.
Zájemci a potenciální zákazníci
Kategorie zájemci a potenciální klienti evidují subjekty v předprodejní fázi. Pro potenciální zákazníky lze vytvářet příležitosti a nabídky.
Odběratelé
Pro možnost vytvoření prodejní objednávky a následných dokladů (dodací listy, faktury, zálohy, platby apod.) musí být v systému evidován odběratel. Odběratel může být vytvořen buď jako zcela nový kontakt, nebo jej lze vytvořit z potenciálního zákazníka.
Globální adresář
Všechny evidované subjekty v systému jsou centrálně spravovány pomocí globálního adresáře. Záznamy globálního adresáře jsou sdíleny všemi právnickými osobami. Centrálně spravují informace o subjektech, jako jsou například adresy, kontaktní údaje, vztahy a role. Důsledným dodržováním správných pracovních postupů a s pomocí dalších kontrolních nástrojů lze díky globálnímu adresáři zajistit tyto seznamy aktuální a bez duplicitních informací. Prostě mít data v pořádku.
Kampaně
Kontaktní osoby spojené se zájemci, potenciálními zákazníky nebo odběrateli lze cíleně oslovovat pomocí kampaní. Pro oslovení lze použít telemarketing, poštovní nebo e-mailové kampaně. Vše samozřejmě plně v souladu s pravidly GDPR.
Přemýšlíte o implementaci moderního ERP systému ve své společnosti a chcete se dozvědět o řešení Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations více? Stačí kliknout na tlačítko „Mám zájem“ vpravo dole a naši konzultanti vám rádi vše vysvětlí.
Libor Štejdýř, Solution Architect
Konica Minolta IT Solutions Czech
kmits.cz/li