Firemní kontakty v pořádku a bez duplicit

/

Systém Dynamics 365 Finance and Operations je moderní podnikový systém. V dnešním příspěvku se blíže podíváme, jaké v tomto ERP systému máme možnosti pro evidenci zákazníků po celou dobu jejich životního cyklu.  

Evidence adres, kontaktních informací, přiřazení kontaktních osob, popisy vztahů s ostatními subjekty evidovanými v sytému nebo řízení procesů pomocí aktivit jsou standardní součástí tohoto řešení. 

 

Zájemci a potenciální zákazníci 

Kategorie zájemci a potenciální klienti evidují subjekty v předprodejní fázi. Pro potenciální zákazníky lze vytvářet příležitosti a nabídky. 

D365 FO Kontakty

Odběratelé  

Pro možnost vytvoření prodejní objednávky a následných dokladů (dodací listy, faktury, zálohy, platby apod.) musí být v systému evidován odběratel. Odběratel může být vytvořen buď jako zcela nový kontakt, nebo jej lze vytvořit z potenciálního zákazníka. 

D365 FO Kontakty

Globální adresář 

Všechny evidované subjekty v systému jsou centrálně spravovány pomocí globálního adresáře. Záznamy globálního adresáře jsou sdíleny všemi právnickými osobami. Centrálně spravují informace o subjektech, jako jsou například adresy, kontaktní údaje, vztahy a role. Důsledným dodržováním správných pracovních postupů a s pomocí dalších kontrolních nástrojů lze díky globálnímu adresáři zajistit tyto seznamy aktuální a bez duplicitních informací. Prostě mít data v pořádku. 

 

Kampaně 

Kontaktní osoby spojené se zájemci, potenciálními zákazníky nebo odběrateli lze cíleně oslovovat pomocí kampaní. Pro oslovení lze použít telemarketing, poštovní nebo e-mailové kampaně. Vše samozřejmě plně v souladu s pravidly GDPR. 

 


Přemýšlíte o implementaci moderního ERP systému ve své společnosti a chcete se dozvědět o řešení Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations více? Stačí kliknout na tlačítko „Mám zájem“ vpravo dole a naši konzultanti vám rádi vše vysvětlí.


Libor Štejdýř, Solution Architect

Konica Minolta IT Solutions Czech
kmits.cz/li

Kategorie

Reference

Poptávka