Jak si usnadnit práci s objednávkami
Systém Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations poskytuje v rámci prodejní fáze nástroje a funkce pro vytvoření prodejní objednávky a umožňuje její zpracování až po fakturaci.
Podívejte se na krátké video, jak pracovat s objednávkami:
Zde další tip na téma mezipodnikové objednávky:
Prodejní objednávky
Prodejní objednávka řídí proces zpracování prodeje zákazníkovi a k ní vznikají související dokumenty dle životního cyklu objednávky (potvrzení, zálohové faktury, dodací listy, faktury).
Mimoto prodejní objednávka hraje zásadní roli pro související procesy ve skladech a dopravě, zásobování a výrobě, plánování a v neposlední řadě v oblasti financí.
Prodejní objednávky poskytují pracovníkům obchodních oddělení celou řadu nástrojů pro efektivní práci, jako jsou například:
- Automatizace skladových rezervací dle různých strategií (FIFO, FEFO, ruční, …)
- Stanovení termínů dodání (metody ATP, CTP, plánování, podpora různých časových pásem)
- Přímé dodávky pro zajištění zboží k zákazníkovi přímo od dodavatele
- Mezipodnikové objednávky pro možnost automatizace obchodu mezi jednotlivými právnickými osobami
Systém Dynamics 365 Finance and Operations nabízí také řadu obchodních funkcí pro podporu prodejních aktivit. Prodejní smlouvy (prodejní kontrakty), rabatové smlouvy a kalkulace rabatů, kalkulace obchodních náhrad a definice rozpočtů promoakcí, kalkulace provizí a podpora procesů zákaznických vratek jsou standardní součástí systému.
Samozřejmostí je také dodávka předdefinovaných výstupů pro hodnocení prodeje. Sada reportů je připravena v prostředí PowerBI a je dostupná přímo z prostředí Dynamics 365 Finance and Operations.
Přemýšlíte o implementaci moderního ERP systému ve své společnosti a chcete se dozvědět o řešení Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations více? Stačí kliknout na tlačítko „Mám zájem“ vpravo dole a naši konzultanti vám rádi vše vysvětlí.
Libor Štejdýř, Solution Architect
Konica Minolta IT Solutions Czech
kmits.cz/li