V nákupních procesech je nezbytná správná evidence dodavatelů a dalších souvisejících informací jako ceníky, dodací lhůty a další obchodní podmínky. U dodavatelů je často nutné evidovat různé adresy, kontaktní informace nebo osoby.  

Zjistěte ve videu více podrobností:

V systému Dynamics 365 Finance and Operations jsou všechny evidované subjekty centrálně spravovány pomocí globálního adresáře. Informace o subjektech jsou sdíleny všemi společnostmi a tvoří tak jednotnou databázi všech subjektů v rámci celé firmy nebo korporace s možností evidence rolí a vztahů mezi jednotlivými evidovanými subjekty. Platforma dále poskytuje nástroje pro identifikaci duplicitních záznamů a jejich řešení. 

Možnost aktivně zapojit dodavatele do obchodních procesů, jako potvrzování objednávek, podávání nabídek, nebo do údržby a evidence kmenových dat, které se ke konkrétnímu dodavateli vztahují, je podporována modulem Dodavatelská spolupráce (portál pro dodavatele). 

Správa kmenových dat a nastavení dodavatele


Přemýšlíte o implementaci moderního ERP systému ve své společnosti a chcete se dozvědět o aplikaci Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations více? Stačí kliknout na tlačítko „Mám zájem“ vpravo dole a naši konzultanti vám rádi vše vysvětlí.


Libor Štejdýř, Solution Architect

Konica Minolta IT Solutions Czech
kmits.cz/li

Reference

Mám zájem