Vyjednání lepší ceny přináší firmám značné úspory
Zajistit nejlepší možnou cenu je klíčovým úkolem nákupního oddělení. Systém Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations nabízí celou řadu nástrojů podporujících tuto oblast.
Poptávky (RFQ)
Každá společnost poptává u dodavatelů nákup nových služeb, zboží, materiálu nebo majetku. Stejně tak lze poptávky využít pro opakované poptání ceny u již existujících nebo nových dodavatelů, například pro zajištění lepších podmínek na budoucí období.
Rabaty
Nástroj umožnuje pomocí definice rabatových smluv automatizovat procesy výpočtu a účtování rabatů dodavatele při splnění stanovených podmínek.
Kontrakty
Nástroj pro evidenci rámcových smluv s dodavateli (nákupní smlouvy). Ten umožnuje definovat výhodnější obchodní podmínky při slibu splnění nasmlouvaného odběru (objem lze definovat nejen objemem finančním, ale i definováním odebraného množství). Z nákupní smlouvy se generují dílčí nákupní objednávky (obdoba odvolávky). Dílčí objednávky lze vytvářet také potvrzením plánovaných objednávek (výstup plánování).
Přemýšlíte o implementaci moderního ERP systému ve své společnosti a chcete se dozvědět o aplikaci Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations více? Stačí kliknout na tlačítko „Mám zájem“ vpravo dole a naši konzultanti vám rádi vše vysvětlí.
Libor Štejdýř, Solution Architect
Konica Minolta IT Solutions Czech
kmits.cz/li