Vykreslit zákaznickou cestu není jednoduché, Dynamics 365 Marketing to udělá za vás

Hledáte moderní a snadný nástroj, který vám umožní vizualizaci a automatizaci marketingových kampaní, ještě umožní sledovat cestu zákazníka od oslovení až po koupi produktu? Na tuto potřebu má Microsoft v rámci řešení Dynamics 365 Marketing jednoduchou odpověď: Customer Journey. 

Jednoduchá Customer Journey může obsahovat například prostou e-mailovou kampaň. Komplexní Customer Journey potom umožňuje vytvořit kompletní kampaň od oslovení a získání klienta přes nabídku produktů až po následný prodej a zákaznickou péči. Stejně tak umožňuje automatizované generování a plánování schůzek a hovorů se zákazníkem či přiřazování úkolů prodejnímu týmu. 

Customer Journey nabízí jednoduchý a moderní drag-and-drop editor a typicky začíná vstupem klienta do určité skupiny – segmentu. Od toho se poté odvíjí následné marketingové aktivity a interakce se zákazníkem. Na základě výsledku aktivit a interakcí se zákazníkem se lze v rámci celkovéCustomer Journey rozhodnout, jaký následný postup bude pro konkrétního klienta zvolen. 

Microsoft tak nabízí nejejednoduché a uživatelsky přívětivé řešení, které umožňuje automatizovanou interakci se zákazníkem, ale i následný postup, jak pečovat o zákazníka pomocí kampaní podle promyšleného marketingového vzorce schopného reagovat na rozdílné situace. 

Pokud chcete pomoci s automatizací nejen marketingových kampaní,  stačí kliknout na tlačítko “Mám zájem”.  

 

Pokud chcete vědět, jak nejen tuto, ale i další funkčnosti v Dynamics 365 Sales běžně využívat v každodenní praxi, podívejte se na páteční podcast na kmits.cz/365yt.

Nebo se zaregistrujte k odběru článků zde a další tipy vám budou chodit do vaší e-mailové schránky (samozřejmě jde odběr opět i jednoduše zrušit).

 

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

Reference

Mám zájem