Zajistit optimální zásoby zboží a materiálu je klíčové pro včasnou realizaci zakázek

Zajištění optimálních zásob zboží a materiálu je úkol, pro který je v dnešní době podpora ze strany informačních technologií zásadní. 

 

Řešení Dynamics 365 Finance and Operations pokrývá všechny kroky pro řízení nákupu od identifikace potřeby zboží nebo služeb až po jejich pořízení. Nákupní procesy mohou být konfigurovány dle specifických potřeb a požadavků firmy. 

Při pořizování zboží a/nebo materiálu je nezbytné umět identifikovat optimální nákupní množství rozložené v čase tak, abychom byli schopni zajistit včasnou realizaci zakázek a dodávku k zákazníkovi. 

Důležitou součástí těchto nákupních procesů je proces plánování. 

Hlavní plánování bilancuje budoucí potřebu zboží a/nebo materiálu ke splnění cílů společnosti. Hlavní plánování posuzuje následující:  

  • Jaké je aktuální skladová zásoba 
  • Jak se bude vyvíjet skladová zásoba s ohledem na požadavky (plánované příjmy a výdaje) 
  • Jak jsou definovány prognózy (nákupní i prodejní)
  • Pojistné zásoby
  • Optimalizaci dodávek dle nastavení disponibilit jednotlivých položek 

Výstupem plánování jsou plánované nákupní objednávky, návrhy akcí (změn v již existujících objednávkách) nebo termínová opatření (posuny termínů dodání). 

Zpracování plánovaných objednávek je díky přehlednému zobrazení informací efektivní a pro uživatele přehledné. 

Zajištění optimální zásoby zboží a materiálu

 


Přemýšlíte o implementaci moderního ERP systému ve své společnosti a chcete se dozvědět o aplikaci Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations více? Stačí kliknout na tlačítko „Mám zájem“ vpravo dole a naši konzultanti vám rádi vše vysvětlí.


Libor Štejdýř, Solution Architect

Konica Minolta IT Solutions Czech
kmits.cz/li

Reference

Mám zájem