Key benefits of the solution

Dynamics 365 Finance and Dynamics 365 Supply Chain Management are complete business solutions suitable especially for large organizations, such as manufacturing, sales, logistics or design and other companies. Dynamics 365 Finance and Dynamics 365 Supply Chain Management (formerly under one license and called Microsoft Dynamics AX, Axapta or Dynamics 365 for Finance and Operations) form a comprehensive enterprise resource planning system (ERP).

General information

Dynamics 365 Finance and Dynamics 365 Supply Chain Management help companies automate their day-to-day operations and enable them to focus on efficiency and development. Take a step forward and manage your company more consistently, while actively contributing to the overall performance of all processes.

Technical information

Dynamics 365 Finance and Dynamics 365 Supply Chain Management (formerly under one license and called Microsoft Dynamics AX, Axapta or Dynamics 365 for Finance and Operations) form a comprehensive enterprise resource planning system (ERP). Their compatibility with other applications from Dynamics 365 and an intuitive user interface ensure full comfort in everyday use.

 

Write us

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

We would like to stay in touch with you. Please tick the area(s) you are interested in:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.


I agree to the processing of my personal data for the purpose of sending marketing and commercial communications in the areas listed above.

We need the above consent to process personal data from you in connection with the European Union's General Data Protection Regulation (GDPR, effective from 25 May 2018) so that we can continue to be in contact with you via email and/or phone call for the area of interest.

Here you will find the full text of the consent of Konica Minolta IT Solutions Czech s.r.o., U Plynárny 1002/97, 101 00 Prague 10, ID No.: 25820826

Please be assured that we will not overwhelm you with many e-mails or phone calls. Thank you.

Write us