Key benefits of the solution

SRM (Supplier Relationship Management) is a system that lets you know what you buy from individual suppliers, how much and at what prices, whether you share common suppliers with competitors, or how your suppliers and capital are doing. 

 

General information

SRM from Konica Minolta IT Solutions Czech, is a specialized software application designed for supplier relationship management built on the Microsoft Dynamics 365 platform.

What will this application bring you?

An overview and information about suppliers
Savings when purchasing materials, goods, and services
Improved supplier relationships
Fast traceability of information
Database of knowledge, procedures and templates
Project management and cooperation on tasks
Risk Management
Management of access rights

Technical information

SRM is connected to accounting software or to the ERP system (SAP R / 3, Microsoft Dynamics 365 and others), where invoices and payments to individual suppliers are recorded in order to evaluate the fulfillment of competed conditions and prices, compare contracted and real spend (current state of fulfillment) at suppliers, but also to evaluate the quality of individual invoiced deliveries. This part of the system will enable Category managers to evaluate the portfolio of suppliers in a given category,  , and ensure smooth deliveries. Purchasing management reveals potential savings dashboards and the ability to set a savings plan according to individual categories.

Write us

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

We would like to stay in touch with you. Please tick the area(s) you are interested in:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.


I agree to the processing of my personal data for the purpose of sending marketing and commercial communications in the areas listed above.

We need the above consent to process personal data from you in connection with the European Union's General Data Protection Regulation (GDPR, effective from 25 May 2018) so that we can continue to be in contact with you via email and/or phone call for the area of interest.

Here you will find the full text of the consent of Konica Minolta IT Solutions Czech s.r.o., U Plynárny 1002/97, 101 00 Prague 10, ID No.: 25820826

Please be assured that we will not overwhelm you with many e-mails or phone calls. Thank you.

Write us