Chcete si lépe zorganizovat vaše real estate development projekty? Sdílet přehledně aktuální data v rámci celého týmu? Neztrácet už čas hledáním dokumentů? Přihlaste se na náš webinář, ukážeme vám, jak s tím umí pomoci sada aplikací Square4.

Udržet si přehled nad portfoliem nemovitostí může být docela výzva. Správa průmyslových parků, obchodních center nebo bytových komplexů, detail o každé jednotce, smlouvy a technická dokumentace, SPV a jejich financování, valuace, investice, přehled o zákaznících a partnerech, komunikace s investory, agenda fondů, redemace, reporting investorům a managementu… je toho hodně co potřebujete sledovat a neprošvihnout žádný termín.

Square4 nabízí cestu, jak si to zjednodušit. Jak mít všechny vaše klíčové procesy více pod kontrolou. Jak je automatizovat. Jak vidět aktuální data o vašich projektech, budovách, zákaznících i investorech přehledně a na jednom místě, jak z nich snadno vytvářet reporty. Ukážeme vám, jak v tom umí pomoci sada cloudových aplikací postavených nad platformou Microsoftu pro všechna oddělení vaší real estate development firmy.

Projdeme si činnosti typické pro real estate developery jako je

  • land development a project management
  • fundraising
  • investment management
  • asset management
  • sales a marketing
  • nebo ERP a back office

a ukážeme si, jak tyto procesy umí aplikace Square 4 zjednodušit a lépe organizovat.

PROGRAM

Záznam jsme rozdělili na kapitoly věnovaným jednotlivým oblastem: 

00:00 Úvod webináře a představení aplikací

07:40 Land Development

25:03 Asset a Investment Management

41:03 Fundraising

1:04:20 Sales a Marketing

1:32:30 ERP a Back Office

 

Přihlaste se na událost
a neunikne vám event ani záznam

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Proto si, prosíme, vyberte oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.


Výše uvedeným souhlasím se zpracováním svých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech s.r.o., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Reference

Poptávka