This situation is not possible to resolve through standard functions in Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations.

For these cases can use this specific function that help you to solve this request. Function is available Accounts receivable>Customers>All customers, Customers Transaction and after that Options>Function WBW>Change invoice number.

Each invoice number change make a transaction into our specific form (table) – History of invoice number changes. This form is available through Accounts receivable>Customers>All customers, Customers Transaction and after that Options>Function WBW>History of invoice number changes, menu item History of invoice number changes. There are display overview of all invoice number changes for each customer transaction.

Once you have installed the function Change variable symbol in posted transaction in your Dynamics 365 for Finance and Operations, your system is set up by default and ready to go.

Features and benefits of using this app:

Save a lot of time when you need to change invoice number for customer transaction.
Allows you to change number for customer transaction, which is not available in standard Dynamics 365 for Finance and Operations
This separate function is a part from Webcom localization packages, find attached one pager document for Webcom Business Wizard localization packages

Get it now Supported versions:

This app supports the Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations, from version 8.1, PU20.

Supported countries:

Czech Republic, Austria, Germany, Belgium, Netherlands, France, Poland, Australia, New Zealand, United Kingdom, United States and many others.


Categories

Finance
Sales
Productivity

 

Legal

License Agreement

Privacy Policy

 

Support

You can contact us via e-mail: its@konicaminolta.cz or phone: +420 245 000 020.
If you have any questions about the services we provide simply use the contact form. We try and respond to all queries and comments within 24 hours.

Nechte nám vzkaz

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Zaškrtněte prosíme oblast/oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.

Výše uvedeným souhlasím se zpracováním mých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech a.s., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Poptávka