Úvod  |  Obory  |  Energetika  |  S čím můžeme pomoci

Energetika - S čím můžeme pomoci

  • Správa zákazníků – počínaje vyhledáváním nových zákazníků (Lead Management), přes evidenci stávajících zákazníků, jejich smluvních účtů a odběrných míst až k evidenci zákazníků ztracených včetně klasifikace důvodů ztráty a tvorby plánu pro jejich opětovné získání.
  • Správa produktů – evidence produktů, jejich cen a tvorba ceníků pevných i individuálních pro pokrytí potřeb všech typů zákazníků.
  • Řízení prodeje – řízení obchodních příležitostí a nastavení obchodních procesů pro prodej i výkup, podle typů zákazníků – od zrychleného procesu pro běžné zákazníky po komplexní proces prodeje velkým podnikovým zákazníkům nebo sdružené obchodní příležitosti např. pro podporu prodejních aukcí. Evidence aktivních smluv s možností tvorby dodatků.
  • Řízení prodejních kanálů – pro různé prodejní kanály jsou k dispozici prostředí ovládání systému, která nejlépe vyhovují jejich potřebám – přímý přístup do aplikace prostřednictvím prohlížeče, portálové řešení nebo centrální panel frontoffice.
  • Retence a terminace – řízení procesu retence a prolongace smluv, jejich rozšíření a doplňky a terminace zákazníků.
  • Marketing – příprava marketingových kampaní pro libovolně definované segmenty, řízení komunikace s oslovenými, následné vyhodnocení kampaní.
  • Služby zákazníkům – systém správy požadavků zákazníků, prodejních i servisních (aktivace služby, samoodečty, změna parametrů dodávané služby, ukončení dodávky služby, reakce na požadavek zákazníka, řízení stížností a upomínek).
  • Reporting – škála nástrojů pro průběžné vyhodnocování a sledování aktivit prodeje a služeb prostřednictvím uživatelsky nastavitelných panelů (dashboardů), reportů a nástroje Power BI.
  • Centralizovaná správa prostředí – možnost nastavení systému, uživatelských účtů a přístupů, parametrů systému, integračních vazeb a dalších nastavení z jednoho místa systému.

Reference

Nechte nám vzkaz

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Jakou oblast potřebujete řešit?

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Zaškrtněte prosíme oblast/oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.

Výše uvedeným souhlasím se zpracováním mých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech a.s., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Poptávka