Úvod  |  Obory  |  Zdravotnictví  |  S čím můžeme pomoci

Zdravotnictví - S čím můžeme pomoci

  • Výkaznictví státu (CSÚIS), legislativa – pravidelné aktualizace systému dle legislativních změn, dle balíčků Ministerstva financí ČR.​
  • Rozpočty – správa finančních rozpočtů. Definice rozpočtů dle struktur organizace. Kontrola plánu proti skutečnosti.​
  • Nákupní proces – možnost definice nákupního procesu organizace. Možnost použití žádanek. Generování nákupních objednávek z žádanek. Vazba objednávky na příjemku a na fakturu. Plánování nákupu.​​
  • Workflow – možnost nastavit workflow dle potřeb organizace. Možnost nastavení notifikací schvalování. Možnost připojit workflow k různým typům dokladů (došlý doklad, platební příkaz, apod.).​
  • Oběh dokladů – možnost nastavení „bezpapírového“ oběhu dokladů – import došlého dokladu ze souboru dodavatele (např. ISDOC), interní zpracování dokladu, včetně možnosti připojení příloh (např. PDF) k dokladu, schválení a zaúčtování dokladu. V celém procesu zpracování dokladu jsou přenášeny přílohy k dokladu.​
  • Finanční řízení – správa bankovních účtů, rozsáhlé možnosti nastavení pravidel párování plateb. Komunikace s ČNB.  Možnost vedení pokladen, včetně pokladen v cizí měně a depozitních pokladen (hotovostní i věcná depozita). Inventarizace pokladen.​
  • Správa DPH – možnost používání krátícího koeficientu DPH. Tvorba výkazů DPH (včetně souhrnného a kontrolního hlášení) dle platné legislativy​.
  • Správa pohledávek a závazků – možnosti správy závazků a pohledávek. Oblast opravných položek k pohledávkám, řízení upomínek a penále.​
  • Skladové hospodářství – možnost evidence skladových zásob v oblasti MTZ (materiál obecného charakteru) i v oblasti SZM (speciální zdravotnický materiál). Inventarizace zásob, možnost napojení na čtečky čárových kódů​.
  • Dlouhodobý majetek – možnost evidence majetku a operativní evidence. Integrace vybraných knih odpisů na oblast financí. Možnost účtování údržby majetku. Oblast inventur majetku, generování inventurní zápisů, podpora napojení čteček čárových kódů. Přehledy a analýzy majetku.​
  • Controlling – oblast umožňující využívat nástroje controllingu. Možnost definic rozúčtování účtů dle klíčů. Možnost definice controllingové společnosti.​
  • Přehledy a analýzy – rozsáhlé možnosti tvorby přehledů a analýz ekonomických dat – nástroje analýz dle dimenzí, účetní schémata, nástroje a analýzy cash-flow​.
  • Integrace na okolní systémy – možnosti snadného využití nejnovějších technologií pro potřebné integrace na ostatní systémy organizace (např. nemocniční informační systém, informační systém lékárny, apod.)​.

Připravujeme

  • Sledování a odpis pohledávek – nástroj pro práci s neuhrazenými pohledávkami. Možnost definovat stavy pohledávek. Hromadná změna stavu pro vybraná data. Podpora hromadného označení, schválení a účtování odpisů pohledávek.​
  • Operativní výkazy – možnost definovat interní výkazy. Možnost pravidelně odesílat data těchto výkazů e-mailem jednotlivým vedoucím (primář, manažer) za jim svěřený úsek ​
  • Žádanky DM – nástroj pro evidenci, schválení a zaúčtování dokladu převodu DM, případně vyřazení DM

Nechte nám vzkaz

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Jakou oblast potřebujete řešit?

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Zaškrtněte prosíme oblast/oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.

Výše uvedeným souhlasím se zpracováním mých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech a.s., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Mám zájem