Jak na to: projektové úkoly a jejich plánování

/ Planner

Pro všechny, kteří potřebují řídit úkoly v čase a podle dostupnosti zdrojů, máme skvělou zprávu. Pokud pro vás není nezbytné, aby při plnění úkolů bylo „něco“ uděláno na přesně stanovený čas, můžete využít pro zjednodušení plánování v rámci Microsoft 365 (dnes už Microsoft 365) aplikaci Planner. Jednoduše si vyberete tým lidí, který na daném projektu bude pracovat.

Práce s aplikací Planner

Vidíte všechny plány, u kterých jste vlastníkem, a zároveň vidíte všechny své projektové úkoly. Aktivity můžete řadit do stádií a tzv. „bucketů“, čímž si vytvoříte různé kategorie úkolů v rámci jednoho plánu nebo je využijete na posun mezi jednotlivými stavy úkolů (plánováno, splněno, eskalováno, …).

U úkolů můžete sledovat, co vše je nutné udělat, vytvořením úkolů, ale také podúkolů. Můžete přidat přílohy jako odkazy, nahrát soubor nebo prolinkovat soubor se SharePointem. Pod každým úkolem můžete vést komentáře, takže je konverzace vždy v kontextu.

Každý takový plán je součástí tzv. Office 365 skupiny, a proto se mu vytvoří i vlastní e-mailová adresa (distribuční seznam), poznámkový blok ve OneNote, úložiště dokumentů ve vlastní složce SharePointu.

Podívejte se, jaké možnosti má aplikace Planner:


Pokud chcete vědět, jak tuto, ale i další funkčnosti kolem ekosystému úkolů běžně využívat v každodenní praxi, podívejte se na podcast níže.

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

Klikněte na „Nastavit připomenutí“, aby Vám před začátkem premiéry přišla notifikace.

Zaregistrujte se k odběru článků zde.

Kategorie

Reference

Poptávka