Jak na to: poznámkový blok připraví robot
Už jsme si ukázali, jak připravit osobní automatizaci pomocí #PowerAutomate a jak si nechat vygenerovat položky do kalendáře nebo „rozhodit“ úkoly do #MicrosoftPlanner. Teď už je řada na vás! Pojďte si to také vyzkoušet.
Pomůžeme vám připravit automatizaci, která vytvoří novou stránku ve OneNote před každou schůzkou, abyste si mohli dělat poznámky a mít je na jednom místě.
Jak postupovat?
- Otevřete stránku http://powerautomate.microsoft.com/
- Pokud nemáte přístup, požádejte si o něj u vašeho IT oddělení
- V menu nalevo si vyberte Vytvořit nový (+)
- Ve vyhledávání napravo zadejte „OneNote“ a potvrďte
- Ukáže se vám galerie připravených šablon
- Vyberte si šablonu „Create a OnoNote Page for upcoming event“ (vytvořit OneNote stránku pro nasledujíci událost“)
- Vyberte si kalendář, který se má sledovat
- Vyberte si OneNote, do kterého se má zapisovat
- Vyberte si sekci, do které se mají stránky vytvářet
- A klikněte na vytvořit flow
A to je všechno! Vaše první automatizace je hotová 🙂
Dejte nám vědět, co se vám podařilo zautomatizovat, na našem LinkedIn profilu https://kmits.cz/365li
Pokud chcete vědět, jak využít tuto, ale i další funkčnosti týkající se osobní automatizace, podívejte se na podcast níže.
Tým Konica Minolta IT Solutions Czech
Klikněte na „Nastavit připomenutí“, aby Vám před začátkem premiéry přišla notifikace.
Zaregistrujte se k odběru článků zde.