Jak na to: v den nástupu mít vše připravené pro nové zaměstnance

Zjednodušení procesu nástupu

Asi jako všude, i my v Konica Minolta jsme museli řešit, jak zjednodušit proces nástupu nového zaměstnance a mít všechno připravené k datu jeho nástupu. Proces samozřejme může být poměrně komplikovaný. My si nyní ukážeme základní možnosti. 

Když dá HR oddělení pokyn, nadřízený budoucího zaměstnance dostane notifikaci včetně odkazu na formulář, který je vygenerovaný v #MSForms, s definováním požadavků pro nástup nového zaměstnance. Manažer vše vyplní a odešle. Jakmile klikne na „odeslat“, na pozadí už čeká #PowerAutomate. To vybere z částí formuláře jen ty informace, které jsou relevantní pro konkrétní osoby odpovědné na připravení nebo vykonání nějaké aktivity související s nástupem nového člověka. Může to být příprava určitého hardwaru, zajištění auta, nastavení přístupů do firemních systémů, zajištění telefonu apod. Vše se rozpadne do samostnatných e-mailů, které jsou automaticky rozposlané na zodpovědné osoby. 

Tím to ale nemusí končit! Můžete vygenerovat i úkoly a sledovat jich plnění v čase. Můžete se napojit na HR systémy nebo třeba do Dynamics 365 Human Resources a díky tomu připojit další aktivity. Kreativitě se meze nekladou. Samozřejmě je zde i možnost vybrané aktivity navázat na schvalování. Jak na to si ukážeme zítra. Nebo lze využít robota, který vykliká potřebná políčka za vás v různych systémech – ano, i toto je #PowerAutomate. 

Podívejte se níže, jak může vypadat „light“ verze takového procesu, který si sami naklikáte za méně než 15 minut. Od zítra může váš nábor nových zaměstnanců vypadat úplně jinak. 

 

Tady je ukázka: 

Pokud chcete vědět, jak nejen tuto, ale i další funkčnosti kolem automatizace firemních procesů používat, podívejte se na podcast níže. 

Klikněte na „Nastavit připomenutí“, aby Vám před začátkem premiéry přišla notifikace.

Zaregistrujte se k odběru článků zde.

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

Reference

Mám zájem