Jak na to: schvaluji, schvaluješ, schvalujeme – schváleno

#PowerAutomate není jen možnost, jak automatizovat, ale postupně se stává službou, která bude mít na starost všechny procesy a pracovní postupy v ekosystému Microsoft. A bude jedno, jestli používáte jen Microsoft 365 (dříve Office 365), nebo máte i podnikové aplikace typu CRM, ERP nebo vlastní. Celý ekosystém Azure od infrastruktury, přes bezpečnost až po výše uvedené služby je dnes už propojený a procesy nad ním můžete řídit právě pomocí #PowerAutomate. 

Schvalovací procesy, které se řešily vždy separátně pro jednotlivé aplikace, služby nebo systémy, je dnes možné řídit jednotně skrze různá prostředí, různé služby, ale zejména na jednom místě. 

Dnes si ukážeme šablonu jednoduchého typu schvalování. Půjde o schvalování konkrétní jednou osobou, když manažer vyplní formulář nástupu nového zaměstnance. Jedním z požadavků je nutnost schválení nákupu nového hardwaru. Proces samotného schvalování může být samozřejmě složitější, jít přes více kanálů. Ale mnohdy postačí jednoduchý schvalovací proces – pro danou oblast určená kompetentní osoba schvaluje vždy všechno.   

Můžete si to vyzkoušet i vy!

Otevřete portal.office.com, přihlaste se a pokud nevidíte ikonu „Power Automate“, požádejte IT oddělení, aby vám tuto službu zapnulo. Většina základních licencí Office 365, a téměř všechny nové licence Microsoft 365 službu #PowerAutomate v sobě zahrnují. 

A teď slíbená ukázka: 

Poznámka: Obrazový záznam je ze stránek společnosti Microsoft, hlasový komentář byl přidán společností Konica Minolta IT Solutions Czech. Na obě díla se vztahují autorská práva.

Pokud chcete vědět, jak nejen tuto, ale i další funkčnosti kolem automatizace firemních procesů používat, podívejte se na podcast níže. 

 

Klikněte na „Nastavit připomenutí“, aby Vám před začátkem premiéry přišla notifikace.

Zaregistrujte se k odběru článků zde.

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

Reference

Mám zájem