Někdy si to ani neuvědomujeme, ale sami si vytváříme podmínky ve spolupráci, které nás potom bzdí v produktivitě.
Když pravidelně sedíme na schůzkách, ke kterým nedostaneme agendu dopředu, nemůžeme se na ně připravit a ztrácíme čas. Nebo pak pracujeme na e-mailech na schůzce, protože nám nezbývá čas v rámci dne. A další příklady by se našly.

I zde nám může pomoct Microsoft 365 (Office 365) a jedna jeho specifická funkčnost, která se jmenuje MyAnalytics. Tato aplikace je dostupná pro všechna vydání Microsoft 365, musí ji povolit administrátor. Následně schválit zaměstnanec, pokud ji chce využívat. MyAnalytics pokaždé na konci týdne připraví přehled toho, jak jsme pracovali, jak vypadají naše pracovní návyky, kdo nám „odebral“ nejvíce pracovního času – kromě těchto informací aplikace rovnou doplní řešení na efektivnější práci s časem.

Tyto „osobní“ analýzy jsou dostupné pouze pro konkrétního zaměstnance. Zaměstnavatel nemůže vidět u dat, koho se konkrétně týkají. Může maximálně sledovat agregovaná a anonymizovaná data ve formě služby Workplace Analytics.

Na to, jak to celé funguje, co je možné nastavit a jak může MyAnalytics zlepšit vaši spolupráci ve firmě, se podívejte níže. Určitě tuto funkčnost oceníte tehdy, když vám záleží na tzv. Work-life balance, kdy potřebujete trochu pomoci s plánovaním ve svém kalendáři.

Pokud chcete vědět, jak tuto, ale i další funkčnosti kolem e-mailů běžně využívat v každodenní praxi, podívejte se na podcast níže.

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

Klikněte na „Nastavit připomenutí“, aby Vám před začátkem premiéry přišla notifikace.

Zaregistrujte se k odběru článků zde.

 

Reference

Mám zájem