Jak v prohlížeči Microsoft Edge, tak v různých SharePointech, na úložišti OneDrive, v Microsoft Teams nebo v každé další službě od Microsoftu máte možnost vyhledávat dokumenty a informace. Není to však jen tak ledajaké vyhledávání. Zkuste si vybrat jednu ze zmiňovaných služeb a klikněte do pole vyhledat – sám systém se snaží predikovat, co potřebujete najít – bez toho, aby jste vůbec začali psát.

Jak to celé funguje?

Principem a celou páteří je vyhledávání pomocí služby Azure Search. To je něco, o co případně můžete požádat svého IT administrátora, aby vám nastavil. Potom vám systém bude navrhovat odpovědi také z jiných systémů.

Už se pomalu dostáváme k tomu, co jsme slibovali, k osobnímu inteligentnímu intranetovému řešení. Toto je další kus skládačky, ale ještě si musíte počkat.

 

Kde všude najdete „vyhledat“ a jak to funguje, se podívejte níže. 

Pokud chcete vědět, jak nejen tuto, ale i další funkčnosti kolem Microsoft Edge používat, podívejte se na podcast níže. 

Klikněte na „Nastavit připomenutí“ na YouTube, aby vám před začátkem premiéry přišla notifikace.

Zaregistrujte se k odběru článků zde.

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

Reference

Mám zájem