Jak na to: vyhledávání ve firmě
Jak v prohlížeči Microsoft Edge, tak v různých SharePointech, na úložišti OneDrive, v Microsoft Teams nebo v každé další službě od Microsoftu máte možnost vyhledávat dokumenty a informace. Není to však jen tak ledajaké vyhledávání. Zkuste si vybrat jednu ze zmiňovaných služeb a klikněte do pole vyhledat – sám systém se snaží predikovat, co potřebujete najít – bez toho, aby jste vůbec začali psát.
Jak to celé funguje?
Principem a celou páteří je vyhledávání pomocí služby Azure Search. To je něco, o co případně můžete požádat svého IT administrátora, aby vám nastavil. Potom vám systém bude navrhovat odpovědi také z jiných systémů.
Už se pomalu dostáváme k tomu, co jsme slibovali, k osobnímu inteligentnímu intranetovému řešení. Toto je další kus skládačky, ale ještě si musíte počkat.
Kde všude najdete „vyhledat“ a jak to funguje, se podívejte níže.
Pokud chcete vědět, jak nejen tuto, ale i další funkčnosti kolem Microsoft Edge používat, podívejte se na podcast níže.
Klikněte na „Nastavit připomenutí“ na YouTube, aby vám před začátkem premiéry přišla notifikace.
Zaregistrujte se k odběru článků zde.
Tým Konica Minolta IT Solutions Czech