Jak na to: synchronizace dokumentů na více zařízeních přes OneDrive

Používáte více zařízení pro práci? Ať už v  práci využíváte desktop, na cestách notebook a nebo si občas sebou na chatu či dovolenou vezmete Microsoft Surface či jiný tablet, vždy potřebujete mít aktuální soubory na jednom místě. Přemýšlení o tom, na kterém zařízení jsem ten který dokument naposledy upravoval, a kde je tedy poslední verze, opravdu není nutné.

Synchronizace v OneDrive

OneDrive v  tom umí jednoduše pomoci. Umí totiž nejen zálohovat, ale dá se využít i k synchronizaci dokumentů mezi více zařízeními. OneDrive zajistí, že cokoliv upravíte z  dovolené na tabletu, bude ihned synchronizováno se všemi vašimi zařízeními a vždy tak na nich naleznete kompletní sadu všech dokumentů a v jejich posledních verzích. 

Ve videu si ukážeme, jak tuto synchronizaci s  pomocí OneDrive nastavit. 

 

Pokud chcete vědět, jak nejen tuto, ale i další funkčnosti kolem #OneDrive běžně využívat v každodenní praxi, podívejte se na páteční podcast na kmits.cz/365yt. 

Nebo se zaregistrujte k odběru článků zde a další tipy vám budou chodit do vaší e-mailové schránky (samozřejmě jde odběr opět i jednoduše zrušit).

 

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

Reference

Mám zájem