Jak na to: synchronizace dokumentů na více zařízeních přes OneDrive
Používáte více zařízení pro práci? Ať už v práci využíváte desktop, na cestách notebook a nebo si občas s sebou na chatu či dovolenou vezmete Microsoft Surface či jiný tablet, vždy potřebujete mít aktuální soubory na jednom místě. Přemýšlení o tom, na kterém zařízení jsem ten který dokument naposledy upravoval, a kde je tedy poslední verze, opravdu není nutné.
Synchronizace v OneDrive
OneDrive v tom umí jednoduše pomoci. Umí totiž nejen zálohovat, ale dá se využít i k synchronizaci dokumentů mezi více zařízeními. OneDrive zajistí, že cokoliv upravíte z dovolené na tabletu, bude ihned synchronizováno se všemi vašimi zařízeními a vždy tak na nich naleznete kompletní sadu všech dokumentů a v jejich posledních verzích.
Ve videu si ukážeme, jak tuto synchronizaci s pomocí OneDrive nastavit.
Pokud chcete vědět, jak nejen tuto, ale i další funkčnosti kolem #OneDrive běžně využívat v každodenní praxi, podívejte se na páteční podcast na kmits.cz/365yt.
Nebo se zaregistrujte k odběru článků zde a další tipy vám budou chodit do vaší e-mailové schránky (samozřejmě jde odběr opět i jednoduše zrušit).
Tým Konica Minolta IT Solutions Czech