Jak na to: synchronizace složek v Teams
V předchozích článcích jsme si ukázali, jak užitečným nástrojem můžou být Microsoft Teams. Pomáhají nám při vzájemné spolupráci v týmech a můžeme díky nim vzájemně komunikovat a spravovat naše soubory.
Ale co v případě, kdy jsme mimo dosah připojení k internetu?
Jak se pak dostat k souborům, na kterých potřebuji pracovat? O tom bude dnešní část.
Ať už cestujeme autem, vlakem či letadlem, nemůžeme se ani v jednom případě spolehnout na trvalé a dostatečně rychlé připojení k internetu. Výpadky připojení významně limitují právě využití moderních nástrojů, jako je Microsoft Teams, a nám znemožňují pracovat se soubory sdílenými právě v těchto nástrojích komunikace a spolupráce.
Microsoft Teams však pro vyřešení tohoto problému využil právě službu #OneDrive. Jakmile si v Microsoft Teams otevřete kartu se soubory, naleznete v horní liště volbu Synchronizovat. Tím je zajištěno uložení všech souborů ze zvoleného týmu na OneDrive a jejich synchronizaci se soubory v Microsoft Teams.
Soubory tak naleznete ve své složce OneDrive a můžete s nimi nerušeně pracovat kdykoliv, kdekoliv a s jakýmkoliv nebo dokonce žádným připojením k internetu. V případě, kdy soubor upravíte a nebudete mít dostupné připojení k internetu, OneDrive provede synchronizaci souborů vaší složky OneDrive a Microsoft Teams, jakmile se připojení obnoví.
Pojďme se společně podívat, jak toto nastavení provést:
Pokud chcete vědět, jak nejen tuto, ale i další funkčnosti kolem #OneDrive běžně využívat v každodenní praxi, podívejte se na páteční podcast na kmits.cz/365yt.
Nebo se zaregistrujte k odběru článků zde a další tipy vám budou chodit do vaší e-mailové schránky (samozřejmě jde odběr opět i jednoduše zrušit).
Tým Konica Minolta IT Solutions Czech