Správa flotily desítek nebo stovek vozidel není jen o sledování GPS pohybu. Skutečně efektivní řízení vyžaduje detailní přehled o technickém stavu vozidel, nákladech, pravidelných servisních událostech i návaznosti na další firemní systémy. S tímto cílem se společnost Brinks rozhodla pro digitální transformaci dohledu nad více než 300 vozidly ve své firemní flotile.
Jak to celé probíhalo? Projděte si příběh podrobněji v případové studii FLEETMAN VE SPOLEČNOSTI BRINKS.
Nebo se podívejte na video, kde o svých zkušenostech s implementací Fleetmana a o klíčových přínosech hovoří fleet manažer společnosti Brinks, Matyáš Binter. Svůj odborný pohled poskytují i Roman Berger a Filip Tuka z produktového a implementačního týmu Konica Minolta IT Solutions Czech.
Celé video můžete zhlédnout zde Společnost Brinks řídí svůj vozový park s Fleetmanem – kompletní verze (EN subtitles) – YouTube
Od tabulek v Excelu k zjednodušení a efektivitě
Společnost Brinks Česká republika patří k lídrům v oblasti přepravy a zpracování hotovosti a správy bankomatových sítí a má ve své flotile více než 300 vozidel.
Dříve jejich správa vozového parku spočívala jen ve sledování GPS pohybu a evidenci na mnoha místech v nesourodých tabulkách. Cílem bylo centralizovat roztříštěná data, aby bylo možné efektivně a jednoduše hlídat všechny potřebné procesy u každého vozu.
Aplikace Fleetman postavená na platformě Microsoft Power Platform sjednotila ve společnosti Brinks veškerá data o celém vozovém parku na jednom místě.
Z původně roztříštěné evidence v několika Excelových tabulkách se stal centralizovaný systém s možností prediktivního reportingu, sledování nákladů až na úroveň jednotlivých vozidel a automatickým upozorňováním na blížící se servisní či smluvní termíny.
„Dříve nám pravidelné reporty zabraly půl dne. Dnes máme přehled na jedno kliknutí a kdykoli,“ říká Matyáš Binter, ATM & Digital Retail Solutions Manager společnosti Brinks.
Aplikace Fleetman byla navržena tak, aby umožnila nejen centralizaci dat, ale i jejich snadné napojení na stávající firemní systémy – například na GPS sledování, správu servisních zakázek či importy od poskytovatelů tankovacích karet.
Klíčovou výhodou Fleetmana je i možnost rychlých úprav aplikace podle měnících se požadavků firmy, což umožňuje její low-code architektura.
Přehled o firemní flotile napříč 7 pobočkami
Díky zavedení aplikace Fleetman se ve společnosti Brinks podařilo získat kompletní přehled o flotile napříč sedmi pobočkami a eliminovat rizika spojená s nesledováním servisních termínů či překročením nájezdů. Nový systém umožnil datově řízený přístup ke správě nákladů a údržby a výrazně zkrátil čas potřebný na reporting.
Fleetman přinesl následující benefity:
- Centralizace všech dat o vozovém parku do jednoho systému.
- Komplexní přehled o aktuálním stavu a provozních údajích flotily.
- Prediktivní údržba díky stálé kontrole nad dostupností a stavem vozidel.
- Úspora času při přípravě reportů.
- Eliminace rizik spojených s opominutím servisních či smluvních termínů.
- Vyšší efektivita provozu díky využití dat a nástrojů metodiky Lean Six Sigma.
- Integrace se systémem Microsoft 365 – exporty do Excelu, dokumenty v SharePointu, komunikace v Teams a Outlooku, Power BI reporty.
- Připravenost na další růst flotily a správu více poboček.
Brinks má již svou flotilu pod kontrolou. A co vy?
Fleetman se ukázal jako ideální řešení pro komplexní správu flotily a přinesl společnosti Brinks mnoho výhod, které jim umožňují lépe se soustředit na jejich hlavní činnost, zajištění bezpečné správy a převozu hotovosti.
Zaujal vás příběh Fleetmana ve společnosti Brinks a rádi byste viděli celou aplikaci v akci? Vše vám rádi představíme. Ozvěte se nám.
Projděte si všechny informace: