Prémiová značka si zaslouží prémiový přístup – od prvního kontaktu až po poprodejní péči. Taková je filozofie společnosti MD Bavaria, předního autorizovaného dealera vozů a motocyklů BMW na Slovensku. Aby dokázali tento přístup udržet a dále rozvíjet, rozhodli se pro digitalizaci a sjednocení zákaznických procesů s pomocí řešení Automotive CRM od Konica Minolta IT Solutions Czech.

Projděte si celý CRM příběh MD Bavaria ve videu:

Hlavní výzvy

Skupinu MD Bavaria tvoří společnosti MD-Bavaria Žilina, s.r.o. a T.O.B. s.r.o. a jsou autorizovanými prodejci značky BMW. Provozují moderní prodejní a autorizované servisní centrum, včetně služeb financování. Mají za cíl poskytovat ten nejlepší zákaznický zážitek,
postavený na osobním přístupu, odbornosti a kvalitním zázemí. Tomu odpovídaly hlavní výzvy:

  • sjednotit zákaznická data a procesy napříč pobočkami v Žilině a Trenčíně,

  • posílit spolupráci marketingu a obchodu,

  • zajistit konzistentní zákaznickou zkušenost bez ohledu na lokalitu,

  • a dosáhnout dlouhodobých a měřitelných obchodních výsledků.

Řešení

Implementace Automotive CRM přinesla jednotný systém, který propojuje všechny fáze zákaznické cesty.

Mezi klíčové prvky patří:

  • okamžitý přístup k historii zákazníka a vozidla,

  • integrace s BMW moduly (např. SA3),

  • automatizované procesy od leadu po reporting,

  • CRM jako jediný zdroj pravdy s vysokou kvalitou dat,

  • flexibilní automatizace navržená samotným zákazníkem.

Přínosy

Díky implementaci řešení Automotive CRM se povedlo:

  • zvýšit počet zpracovaných leadů z 700 na více než 2 400 ročně,

  • zlepšit konverzi z 6 % na více než 13 %,

  • získat 100% přehled o všech kontaktech, aktivitách a příležitostech,

  • a především posílit loajalitu zákazníků, kteří se rádi vracejí.

Projděte si celou případovou studii na stránce Automotive CRM v MD Bavaria: růst a precizní péče o zákazníka

Zajímáte se o CRM pro oblast automotive? Ptejte se nás. Rádi vám celé řešení představíme v akci.