Prémiová značka si zaslouží prémiový přístup – od prvního kontaktu až po poprodejní péči. Taková je filozofie společnosti MD Bavaria, předního autorizovaného dealera vozů a motocyklů BMW na Slovensku. Aby dokázali tento přístup udržet a dále rozvíjet, rozhodli se pro digitalizaci a sjednocení zákaznických procesů s pomocí řešení Automotive CRM od Konica Minolta IT Solutions Czech.
Projděte si celý CRM příběh MD Bavaria ve videu:
Hlavní výzvy
Skupinu MD Bavaria tvoří společnosti MD-Bavaria Žilina, s.r.o. a T.O.B. s.r.o. a jsou autorizovanými prodejci značky BMW. Provozují moderní prodejní a autorizované servisní centrum, včetně služeb financování. Mají za cíl poskytovat ten nejlepší zákaznický zážitek,
postavený na osobním přístupu, odbornosti a kvalitním zázemí. Tomu odpovídaly hlavní výzvy:
-
sjednotit zákaznická data a procesy napříč pobočkami v Žilině a Trenčíně,
-
posílit spolupráci marketingu a obchodu,
-
zajistit konzistentní zákaznickou zkušenost bez ohledu na lokalitu,
-
a dosáhnout dlouhodobých a měřitelných obchodních výsledků.
Řešení
Implementace Automotive CRM přinesla jednotný systém, který propojuje všechny fáze zákaznické cesty.
Mezi klíčové prvky patří:
-
okamžitý přístup k historii zákazníka a vozidla,
-
integrace s BMW moduly (např. SA3),
-
automatizované procesy od leadu po reporting,
-
CRM jako jediný zdroj pravdy s vysokou kvalitou dat,
-
flexibilní automatizace navržená samotným zákazníkem.
Přínosy
Díky implementaci řešení Automotive CRM se povedlo:
-
zvýšit počet zpracovaných leadů z 700 na více než 2 400 ročně,
-
zlepšit konverzi z 6 % na více než 13 %,
-
získat 100% přehled o všech kontaktech, aktivitách a příležitostech,
-
a především posílit loajalitu zákazníků, kteří se rádi vracejí.
Projděte si celou případovou studii na stránce Automotive CRM v MD Bavaria: růst a precizní péče o zákazníka
Zajímáte se o CRM pro oblast automotive? Ptejte se nás. Rádi vám celé řešení představíme v akci.