Professional Services

Consulting companies and service organizations face challenges where they must convince their clients of the tangible value of their advice. The uniqueness of this field assumes a need for a constant expansion of knowledge and an increase in range of services to assure success. Customer base growth comes from recommendations.

What we can help with

Turn references into closed sales. Maintain comprehensive knowledge of customers and respond flexibly to their needs. Help your clients at a highly professional level with the help of smart technologies.

 

Fast and personalized services – with built-in intelligence allow you to provide clients with services quickly and efficiently while gaining added value from every interaction.

Growth and Development — innovate and expand your services by extracting and analyzing customer data. Learn from every interaction with AI-driven Insights.

 

Agility without limits

Adapt and innovate with the only portfolio of business applications that empowers your organization to deliver operational excellence and delight every customer.

Your business with Dynamics 365 and Microsoft Teams. Invite anyone in your organization to view and contribute to Dynamics 365 customer records within the flow of a Microsoft Teams chat or channel.

 

Dynamics 365 for Customer Service

Write us

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

What area do you need to address?

We would like to stay in touch with you. Please tick the area(s) you are interested in:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.


I agree to the processing of my personal data for the purpose of sending marketing and commercial communications in the areas listed above.

We need the above consent to process personal data from you in connection with the European Union's General Data Protection Regulation (GDPR, effective from 25 May 2018) so that we can continue to be in contact with you via email and/or phone call for the area of interest.

Here you will find the full text of the consent of Konica Minolta IT Solutions Czech s.r.o., U Plynárny 1002/97, 101 00 Prague 10, ID No.: 25820826

Please be assured that we will not overwhelm you with many e-mails or phone calls. Thank you.

Write us