Retail

In a highly competitive business environment, the ability to respond flexibly to market needs is very important. Our timeless and customizable technologies can help you significantly. Thanks to our solution, you can manage a wide range of merchanidise. We make it easier for you to follow the dynamic development of sales prices including discount systems and validityof local, commodity, time or loyalty programs.

What we can help with

With software, designed for  chains with point of sale networks and centralized management (back office) or companies that combine different sales channels, such as brick-and-mortar stores and e-shops. The solution offers comprehensive coverage of the needs of a retail company, including both back office processes and sales processes – front office in one compact solution.

 

Deliver seamless experiences across the shopper journey

Retail brings together different data sources across the retail value chain and uniquely connects experiences across the end-to-end shopper journey through a set of capabilities that deliver more relevant personalized experiences and operational excellence for sustained profitability.

Know your customers

Identify, adapt, and serve evolving customer needs for deeper engagement across all channels.

Empower your employees

Enable your people with the tools to deliver exceptional customer service.

Build resilient supply chains

Create more agile, responsive supply chains to meet customer demand at scale

Reimagine retail

Accelerate innovation to pivot your business model toward the future.

Write us

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

What area do you need to address?

We would like to stay in touch with you. Please tick the area(s) you are interested in:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.


I agree to the processing of my personal data for the purpose of sending marketing and commercial communications in the areas listed above.

We need the above consent to process personal data from you in connection with the European Union's General Data Protection Regulation (GDPR, effective from 25 May 2018) so that we can continue to be in contact with you via email and/or phone call for the area of interest.

Here you will find the full text of the consent of Konica Minolta IT Solutions Czech s.r.o., U Plynárny 1002/97, 101 00 Prague 10, ID No.: 25820826

Please be assured that we will not overwhelm you with many e-mails or phone calls. Thank you.

Write us