Document Management System & Enterprise Content Management 

Oběh a správa firemního obsahu i dokumentů pod vaší plnou kontrolou. 

Jak na správu informací, dokumentů a dat jednoduše, rychleji a lépe? Usnadněte si řízení firemního obsahu, oběhu a archivace dokladů, smluv, schvalovacích i dalších administrativních procesů. Digitalizujte svou kancelář s pomocí bezpečných a spolehlivých technologií od profesionálů společností Microsoft a Konica Minolta. 

Proč digitalizovat

S digitalizací firemních procesů pro správu obsahu a oběh dokumentů získáte:

  • Dokonalý přehled 
  • Zjednodušení a zrychlení procesů 
  • Snížení nákladů 
  • Zabezpečení 
  • Právní a legislativní soulad 
  • Spokojenost zaměstnanců

Kde digitalizovat

Řešení DMS & ECM pomáhají ve vaší firmě všem. Například: 

  • Back Office 
  • HR oddělení 
  • Obchodní oddělení 
  • Finanční a účetní oddělení 
  • Právní oddělení 
  • Výroba 
  • Logistika 

Co digitalizovat

Komunikace a sdílení dokumentů probíhá uvnitř firmy i externě. Automatizovat můžete v mnoha oblastech. Zejména: 

  • Elektronickou komunikaci 
  • Účetní doklady 
  • Právní dokumenty a smlouvy 
  • Schvalování 
  • Podepisování 
  • Ukládání a zabezpečení

Technologie 

  • ABBYY FlexiCapture & FineReader 
  • M-Files & certifikované KM konektory pro 
    • Elektronické podepisování v Signi.com a v Namirial eSignAnywhere
    • Důvěryhodný archiv
    • Informační systém datových schránek
  • Microsoft 365 & Microsoft SharePoint 
  • Nintex Workflow/Automation Cloud & K2 Five & RPA 

Propojení s ERP SAP 

Máte ve firmě podnikový systém SAP ERP a nevyhovuje vám pomalá správa dokumentů s omezenými možnostmi? Žádný problém. Využijte licence, které už máte a rozjeďte s námi výkonný Document Management System na platformě Microsoft 365. Navrhneme vám ideální konfiguraci, propojíme pro vás SharePoint a SAP ERP. Přizpůsobíme vaše workflows, vytvoříme funkcionality na míru. Více informací

Jak na to? 

Využijte našich znalostí v oblastech celého cyklu digitální transformace. Ať se jedná o eliminaci papírů, minimalizaci „papírování“ nebo provedení kompletní změny procesních toků ve společnosti včetně datových a obsahových migrací. Realizací Vás provedeme od úvodní myšlenky přes návrh architektury až po samotné provedení. Chci konzultaci.

Související dokumenty

Sharepoint pro SAP

Budoucnost HR je digitalni

Poptávka