Real Estate & Development

Developerské společnosti čelí výzvám od výběru vhodné lokality, přes složitá povolovací řízení a řízení samotné výstavby až po zajištění zákazníků, správy nemovitosti a odpovídajícího zhodnocení investice. Ať už řešíte jen vybrané části tohoto procesu, nebo jste komplexní developer včetně výstavby, třeba i v několika zemích, máme pro vás řešení, které zjednoduší provoz a řízení vaší organizace.

Funkční oblasti našeho řešení

Konica Minolta IT Solutions Czech přináší ucelenou sadu nástrojů Microsoft Dynamics 365 for Development, ze kterých složíme právě takové řešení, které nejlépe vyhovuje vašemu businessu.

Nákup nemovitostí > Projektová výstavba > Nákup subdodávek > Marketing > Pronájem > Prodej > Správa nemovitostí > Property Management > Asset Management > Back office

Naše řešení vám usnadní:

Development s generálním dodavatelem stavby
  • Projektové řízení od výběru pozemku
  • Posouzení povolovacích řízení a rozhodnutí o nákupu
  • Výběr projektanta a dodavatele stavby
  • Správa smluv
  • Manažerské projektové řízení výstavby, hlídání milníků, cash flow
  • Property management a Asset management
Development s vlastní výstavbou
  • Podrobné kalkulace návratnosti od počátečního záměru – rozhodnutí, zda se projekt vyplatí
  • Financování developerských projektů, zajištění financování projektů
  • Plánování rozpočtů i controlling
  • Komplexní víceúrovňová struktura developerských projektů, rozdělená do fází, etap, milníků apod., s průběžnou dobou od několika měsíců do několika let
  • Kategorizace nákladových položek s průběžnou kontrolou čerpání rozpočtu
  • Řízení nákupních objednávek s ohledem na schválený rozpočet
  • Robustní podpora pro mnoho SPV i v různých zemích a legislativách
  • Optimalizace daňových odvodů, aplikace mnoha způsobů výpočtu DPH 
  • Pokročilá kalkulace nedokončené výroby
  • Rozsáhlá projektová dokumentace
  • Řízení značného počtu subdodavatelů, řízení jejich skladby výběrovým řízením
  • Úzká spolupráce s externími účastníky projektu (projektanti, inženýring atd.)
  • Mobilita členů projektového týmu
Obchod a Marketing v developerské společnosti
  • Evidence parků, budov, jednotek a jejich plochy i stavu z pohledu dostupnosti a použitelnosti v nabídkách
  • Marketing, včetně zajištění cílených kampaní na stávající i potenciální zákazníky a sledování followupu
  • Řízení obchodu (prodej i pronájem) s generováním nabídek a smluv
  • Vazba nabízených nemovitostí na web případně další podniková řešení
  • Využití umělé inteligence pro analýzu skrytých trendů a hrozeb
Property management a Facility management 
  • Organizace správy a údržby nemovitostí vlastními zdroji i přes další dodavatele
  • Tvorba komplikovaných nájemních smluv, obsahující různorodé formy výměr nájemného a služeb
  • Automatizace náročného procesu fakturace s velkou četností dokladů
  • Citlivá správa pohledávek využívající mnoho nástrojů 
Asset Management
  • Správa budov včetně hlídání klíčových parametrů
  • Správa SPV a jejich financování
  • Správa úvěrů a valuací
Back office
  • Tvorba a správa smluv
  • Skenování a vytěžování faktur
  • Docházka a služební cesty

S čím můžeme pomoci?

Specializujete se na vybrané části real estate development procesu a výstavbu nebo prodej koncovým zákazníkům řešíte s generálním (externím) dodavatelem? Vyberte si v našem řešení moduly pokrývající právě ty procesy, které vás zaměstnávají nejvíce. Každý z modulů je možné nasadit a plnohodnotně provozovat samostatně. Nabídku najdete zde.

Realizujete komplexní projekty, včetně vlastní výstavby, případně ve více zemích? Navrhneme vám řešení na míru s využitím technologií Microsoft 365 Finance and Operations nebo Power Platform které pokryje veškeré vaše podnikové procesy. 

Land Development

Plnohodnotné projektové řízení stavby

Fund Raising

Obchod – pronájem a prodej nemovitostí

Investment & Asset

Řízení agendy smluv

 

Nechte nám vzkaz

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Jakou oblast potřebujete řešit?

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Zaškrtněte prosíme oblast/oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.


Výše uvedeným souhlasím se zpracováním svých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech s.r.o., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Poptávka