Servisní organizace

Silnými stránkami servisních organizací jsou rychlost, profesionalita a vysoká odbornost pracovníků. Klíčem k maximální zákaznické spokojenosti je rychlá a bezproblémová komunikace mezi dispečery, techniky a klientem.

S čím můžeme pomoci

Zvolte kombinaci top technologií typu „vše v jednom“ přizpůsobených přesně na míru vašemu oboru. Proměňte své služby z reaktivních na proaktivní.

Plánování a optimalizace zdrojů – s technologiemi pro řízení služeb v terénu budou vaši pracovníci vždy včas na správném místě a vybaveni vším potřebným pro profesionální vyřešení zakázky.

Integrace se stávajícím softwarem – flexibilní řešení můžete propojit se stávajícími aplikacemi, které již využíváte.

 

 

Servisní organizace

Technické informace

 
 
Workplace Hub – řešení moderní kanceláře na 1m2
 

SRM (Supplier Relationship Management)

Microsoft Dynamics 365 for Talent – řešení pro nábor a správu životního cyklu zaměstnance

Microsoft Dynamics 365 Business Central – platforma pro moderní podnikový systém

Ke stažení

Nechte nám vzkaz

Vyplňte prosím všechna pole označená hvězdičkou!

Jakou oblast potřebujete řešit?

Rádi bychom s Vámi zůstali v kontaktu. Zaškrtněte prosíme oblast/oblasti, které Vás zajímají:

Sem spadá například: ekonomické a účetní informační systémy, systémy pro skladové hospodářství, řízení výroby, vykazování práce, řízení obchodního týmu, řešení pro HR a personalistiku, zákaznický servis v terénu, kontaktní centra, event management, reporting v reálném čase, mobilní aplikace, partnerské portály, sdílení dokumentů ve firmě, emaily, chaty a videokonference a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávání, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: nadstavby řešení společnosti Microsoft určené zákazníkům na míru, tedy skladové hospodářství a ekonomika a účtování, kamerový monitoring vozidel a dílny, plánování kapacit servisu a pracovníků, mobilní aplikace, servisní historie, dealer management systém, řízení výroby, komunikace s dodavateli, řízení vztahu se zákazníky, obchodního týmu a poprodejního procesu a péče, reporting v reálném čase a kancelářské balíčky a této oblasti se týkající bezplatné vzdělávaní, novinky, informace o akcích a akční nabídky.

Sem spadá například: 3D tisk, kamerové systémy Mobotix, digitální pracoviště budoucnosti Workplace Hub a další, které Konica Minolta průběžně vyvíjí a zastřešuje.

Výše uvedeným souhlasím se zpracováním mých osobních údajů za účelem zasílání marketingových a obchodních sdělení z oblastí mnou výše uvedených.

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů od Vás potřebujeme v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR, účinnost od 25. 5. 2018), abychom prostřednictvím e-mailu anebo telefonátu mohli být s Vámi i nadále v kontaktu pro oblast, která Vás zajímá.

Zde najdete plné znění souhlasu společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech a.s., U Plynárny 1002/97, 101 00 Praha 10, IČ: 25820826

Ujišťujeme Vás, že Vás nebudeme zahlcovat množstvím e-mailů nebo telefonátů. Děkujeme.

Poptávka