Pohybujete se profesně na poli servisních služeb poskytovaných v terénu? Řešíte závady nebo problémy s použitím strojů, nebo jiných fyzických produktů u vašich zákazníků? Zaměřte svou pozornost na technologické trendy, které vám pomohou ušetřit práci, snížit náklady a zlepšit zákaznickou zkušenost.

Třeba rozšířená realita už zdaleka není žádnou sci-fi technologií budoucnosti. Stává se běžným nástrojem v mnoha výrobních závodech nebo v servisních organizacích. Nezůstaňte pozadu za konkurencí. Zredukujte dlouhý seznam čekajících klientských požadavků a zlepšete řízení vašeho servisního oddělení. Moderní technologie, jako je Konica Minolta AIReLink nebo systém Microsoft Field Service vás v tom podpoří.

Rozšířená realita

Podívejte se na webinář věnovaný právě tomuto tématu. Jak ušetřit výjezd servisních týmů s rozšířenou realitou. Vyžádejte si záznam.

Jedním z profesionálních nástrojů, který by neměl uniknout vaší pozornosti je aplikace Konica Minolta AIRe Link. Využijete ji v kombinaci s telefonemnebo tabletem s kamerou a s chytrými brýlemi RealWear. Vše je snadno použitelné a stále připravené. Svým zákazníkům tak můžete poskytnout okamžitou pomoc odkudkoliv. Ušetříte si výjezdy servisních týmů a zlepšíte zákaznickou zkušenost. Jak to celé funguje? Podívejte se zde.

Rozšířená realita otevírá nové možnosti pro vzdálenou podporu i techniky v terénu. AIRe Link vám pomůže při školení nebo umožní efektivnější servisní zásah na dálku. Vzdálená podpora vidí přesně to, co zákazník, technik nebo partner. Velmi přesně může diagnostikovat problém, případně vás navede přímo k jeho vyřešení s pomocí vizuálních prvků v obrazu. Seniorní expert tak může vyřešit problém bez nutnosti zdlouhavého cestování, případně se na výjezd lépe připravit.

 Umělá inteligence

Umělá inteligence je motorem, který pohání software pro správu terénních služeb. Výhod a funkcí přináší hned několik.

  • Užijte si automatické plánování úloh. Složité algoritmy pracují pro vás. Pomáhají naplánovat práci techniků, aniž by docházelo k překrývání času nebo nadměrnému zahlcení pracovníka. Váš dispečink pracuje snáze a spolehlivě. Technici vždy znají svůj rozvrh a požadavky na každý den.
  • A co zakázky s nutností okamžitého řešení? Když vás zákazník osloví na poslední chvíli, nemusíte propadat panice. Snadno zjistíte, kdo z vašich lidí má ve svém rozvrhu místo nebo kdo je blízko lokalitě zakázky. Úkoly jednoduše přidělujete za běhu podle polohy techniků, jejich dovedností a dostupnosti. V pohodě a bez stresu.
  • Datová analýza vám pomůže promýšlet práci a chytře nastavovat procesy. S využitím patřičných dat můžete být proaktivní. Posoudíte, jak nejlépe přistupovat k jednotlivým zakázkám na základě informací v reálném čase. Vše pečlivě naplánujete ještě před nasazením techniků. Předejdete kritickým situacím. A když se něco přece jen nepovede, budete vědět, kde je problém, jak ho napravit a co udělat pro to, aby se to v budoucnu neopakovalo. Již nikdy váhavé věty typu: „Mohl jsem, chtěl, měl jsem ….“

Cloudové aplikace

Cloudové aplikace rozšiřují prostor pro management terénních služeb a umožňují práci na dálku. Když pracujete v cloudu, potřebné informace máte dostupné kdykoliv a kdekoliv. Ano, i v tak praktické oblasti, jakou jsou servis a údržba, je tento model do značné míry využitelný. Vaši pracovníci mohou sdílet informace na dálku, komunikovat se zákazníky i kolegy. Zbavíte se navíc nadměrné administrativy a papírování. Vše máte na jednom místě a po ruce.

Technické zaměření zahrnuje také technické postupy a dokumentaci. Ty jsou stále více podporované softwarem pro správu služeb v terénu. Taková strategie je prokazatelně efektivnější, produktivnější i ziskovější.

Prediktivní údržba

Dává servisním službám nový rozměr. Čekáte na své zákazníky, až si sami vyžádají servis? V dnešní době to lze řešit lépe. Pokud se cokoliv pokazí, díky internetu věcí (Internet of Things – IoT) můžete údržbu předvídat. Odhalíte potíže dříve, než k nim dojde. Prediktivní údržba předčí tu preventivní. Ve zkratce, jak to funguje. Připojené senzory uvnitř strojů detekují nesrovnalosti a pošlou vám notifikaci. Podle dostupných dat, na základě doporučení systému a ve spojení se zákazníkem sami rozhodnete, jak opravu řešit a vyřešíte ji.

Samoobslužné portály

Aneb zeptejte se chatbota. V době covidové krize se tato oblast stala populární. Samoobslužná řešení fungují jako prvotní kontakt mezi zákazníkem a organizací. Rychle zachycují podrobnosti o konkrétním problému. Widgety pro zasílání textových zpráv, informace, které zákazníci poskytují na samooblužné platformě, to vše vám poskytne včasné informace k zachycení a řešení požadavků.

Mobilní aplikace

Udržují informace v pohybu v reálném čase. Zákazník má takzvanou přímou linku na servisního technika. Lidé chtějí vědět, co mohou očekávat a mobilní aplikace pro obě strany je skvělým prostředkem k okamžité komunikaci.

Bezhotovostní platba

Jak často se na ni zákazníci ptají? A kolik lidí dnes u sebe má vždy potřebnou hotovost? Bezhotovostní platba je dnes pro většinu lidí již samozřejmostí. Mobilní a online platební portály nabízí pohodlí a flexibilitu.

Využijte pokrok moderních technologií pro práci vašeho servisního oddělení. I v tomto oboru dochází k rychlé proměně. Buďte u toho a zůstaňte vždy o krok napřed před konkurencí.

Pomůžeme vám s tím. Podívejte se na náš webinář. Máte-li jiné požadavky a dotazy, rovnou nás kontaktujte. Rádi s vámi vše projednáme.

 

Reference

Poptávka