Jak využít Microsoft 365 naplno?

/ Microsoft365Office365

Většina firem má již zavedené některé aplikace Microsoft 365 (dříve Office 365). Jak ale využít jejich potenciálu naplno?

Na začátku srpna proběhla série webinářů zaměřených na správné využití Microsoft (Office) 365 v marketingu, obchodu a ve finančním oddělení.

Pro finanční oddělení

S pracovníky ve finančních odděleních firem jsme zejména řešili, jak Microsoft 365 pomůže s reportingem nebo směrnicemi. Automat za nás může např. k určitému datu zkontrolovat záznamy a poté poslat kompetentním osobám žádost o doplnění chybějících informací. Směrnice můžeme spravovat v rámci Microsoft Teams a zaměstnanci si je poté mohou přečíst na webu a kliknutím na tlačítko potvrdí, že se seznámili s obsahem. Stejně tak může Chatbot zodpovídat opakující se dotazy.

 

Využití Microsoft 365 v marketingu

Účastníkům z marketingu jsme ukázali, jak jednoduše a přehledně komunikovat do firmy nové infomace a související dokumenty (např. firemní strategii) díky Microsoft Teams a webu, který automaticky vzniká ke každému týmu. Navíc lze snadno sdílet příspěvky interně i mimo firmu díky dalším vychytávkám v Microsoft 365. A nakonec jsme se podávali na zoubek úkolům a jak si v nich udržet přehled.

 

Obchodní tým využije svůj potenciál na 120 %

Členům obchodních týmů jsme prozdradili, jak díky Microsoft 365 lze mít všechny potřebné dokumenty, poznámky nebo úkoly po ruce v jedné aplikaci. Můžete totiž do Yammeru, ToDo či Planneru přistupovat přímo z Microsoft Teams. Navíc můžete informace snadno sdílet i s kolegy z týmu. Další výhodou je, že se při správném nastavení aplikace budou do kalendáře propisovat i záznamy ze CRM systému.

 

Zajímá vás více informací? Kontaktujte nás na marketing.its@konicaminolta.cz nebo vyplněním formuláře níže na stránce. Rádi vám poradíme a nebo rovnou s Microsoft 365 ve vaší společnosti pomůžeme.

Kategorie

Reference

Poptávka