Praha 31. března 2021 – Konica Minolta sází v České republice čím dál víc na IT služby. Ty se aktuálně podílejí na celkovém obratu skupiny zhruba z jedné třetiny a do budoucna se očekává další růst. Na zvýšený zájem zákazníků reaguje společnost sloučením specialistů divize IT služeb mateřské Konica Minolta Business Solutions Czech (KM CZ) a dceřiné firmy Konica Minolta IT Solutions Czech (KM ITSCZ, dříve WEBCOM). Díky tomu by mělo dojít k usnadnění přístupu českých firem k celému portfoliu softwarových služeb a ke zjednodušení komunikace zákazníků s Konica Minolta.

 

„V posledních letech vnímáme prudké zvýšení zájmu našich klientů o digitalizaci. Stávající situace a opatření, které postihují každého z nás, tento zájem ještě umocňují. Abychom našim klientům dokázali poskytovat řešení a služby ještě rychleji a kvalitněji, posílili jsme výrobní potenciál naší dceřiné IT společnosti,“ uvedl Pavel Čurda, generální ředitel KM CZ, a dodal: „Pro naše zákazníky se tímto krokem nic nemění. Lidé, se kterými byli zvyklí komunikovat, zůstávají stále pod značkou Konica Minolta, jen nově s nimi však mohou řešit nejen služby v oblasti digitalizace, ale také řešení podporující menší či komplexní procesy podniků.“  

 

KM ITSCZ je jedním z nejvýznamnějších partnerů společnosti Microsoft v oblasti podnikových řešení v České republice a patří mezi tři největší dodavatele CRM a ERP systémů na platformě Microsoft Dynamics a Microsoft 365 ve střední a východní Evropě. Společnost KM CZ se naopak zaměřuje na řešení pro digitalizaci, správu a archivaci dokumentů, řízení firemních procesů nebo služby spojené s koncepty kanceláře budoucnosti či průmyslu 4.0 na platformách ABBYY a Nintex/K2 a Power Platform. Od roku 2018 se pak nabídka rozšířila také o inteligentní kamerové systémy.

 

„Převodem IT specialistů nedochází jen ke zvýšení našich zdrojů, ale také ke sjednocení metodického řízení, vzdělávání, přenosu know-how a sdílení best practices v softwarovém oboru, ve kterém působíme více jak 23 let,“ uvedl Martin Pondělíček, výkonný ředitel KM ITSCZ,  a doplňuje: „Toto personální posílení přinese zákazníkům Konica Minolta celou řadu nových řešení či produktů, které jim výrazně pomohou automatizovat, zrychlovat a digitalizovat jejich procesy tak, aby dokázali uspokojovat  potřeby svých klientů na co nejvyšší úrovni.  Dále tímto krokem dochází k růstu znalostí v technologiích Power Platform, Power Automate či Microsoft 365, které našim klientům usnadňují každodenní práci.“  

 

V IT řešeních zaměřujících se na zvyšování produktivity, automatizace či správy Backoffice procesů uvedla společnost Konica Minolta na trh v posledních 18 měsících několik vlastních produktů. Jako např. řešení Flowdoc pro automatizaci schvalovaní či Invoice 365 pro digitalizaci a ukládaní dokumentů, v oblasti podpory klíčových procesů Automotive CRM, umožňující prodejcům automobilů zrychlení obsluhy klienta a zvýšení úspěšnosti prodeje. V neposlední řadě pak řešení FLEETMAN, které pomáhá středním a velkým společnostem efektivně řídit správu jejich vozové flotily.

Reference

Poptávka