Pracovní snídaně v Microsoftu – Proaktivní řízení obchodního oddělení v B2B segmentu
Zveme vás na pracovní snídani na téma Proaktivní řízení obchodního oddělení v B2B segmentu (s obchodním ředitelem Konica Minolta IT Solutions Czech)
Termín: v úterý 4. 2. 2020 (registrace od 8:30, zahájení v 9:00 hod.)
Místo: Microsoft, Vyskočilova 1561/4a, Praha
Jak řídit efektivně obchod v oblasti B2B?
Obchodní ředitel Pavel Vaněk ze společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech vám představí svoji zkušenost s řízením obchodního týmu díky účinné analytice a efektivnímu plánování zdrojů.
Ukážeme vám klíčové trendy pro obchodní firmy, např. stanovení plánu, řízení zdrojů (lidé, výroba) a termínů (plán kapacit, maximalizace utilizace, vytěžování na projektech dle reportingu).
Představíme vám další užitečné nástroje pro řízení obchodu, které poskytuje Microsoft ve svém Business cloudu a které automatizují vaše běžné činnosti a zefektivní řízení lidí.
Komu je snídaně určena: obchodní nebo výkonní ředitelé, jednatelé a majitelé obchodních projektově orientovaných firem.
Registrujte se zde.
(Počet účastníků je omezen na max. 3 osoby z jedné společnosti.)
Těšíme se na vás
Konica Minolta IT Solutions Czech
Kategorie
- LMS365
- Fleetman
- Automotive
- Bezpečnost
- Business Central
- Citizen Development
- Development
- HR
- Infor
- Konica Minolta IT Solutions Czech
- Microsoft 365
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations
- Power Platform
- Produktivita 365
- Servisní organizace
- Strojírenství
- Vývoj softwaru na zakázku