Publikujeme ve firmě díky týmovým webům, komunikujeme na Teams

Svět IT technologií se neustále rozvíjí. Přicházejí nové aplikace a řešení. Stačí se jen podívat na Microsoft 365. Každý měsíc se představí nová aplikace či funkce nebo nějaká změna. Běžný uživatel pak ztrácí přehled. Takto dynamický vývoj nám však přináší dilema při volbě vhodného nástroje a zorientovat se ve (správných) možnostech je značně obtížné. Přitom uživatelské zadání může být jednoduché, např. jak prezentovat strategii společnosti do firmy.

Tým X týmový web

Dobrým začátkem, pokud uživatelé mají spolupracovat, je založit si tým v aplikaci Microsoft Teams. V něm spravovat dokumenty, úkoly a směrovat do něj veškerou komunikace na toto téma. Tým by měl být privátní, protože průběžné výsledky a obsah komunikace nemusí být znám všem. Pro publikování pak použijete SharePoint webu, který vzniká společně s každým týmem.

Vytvoreni tymoveho webu

V nastavení vyberete možnost „Oprávnění k webu“. Na následujícím dialogu z menu „Pozvat ostatní“ pak volbu „Sdílet jen web“. Následně stačí už jen zadat uživatele nebo skupiny uživatelů, kteří mají mít přístup. Nastavit příznak „Číst“ a v případě, že nechcete všem vybraným ihned zaslat oznámení o vzniku webu, zrušit zaškrtnutí příznaku „Poslat e-mail“.

Nastavení práv v týmovém webu

Využití této funkce najdete nejen u strategie společnosti, ale i třeba u směrnic, na produktových webech nebo portálech s marketingovými dokumenty.

Chcete vědět, jak na to? Nebo pomoci s rozjezdem Microsoft 365 u vás ve firmě? Kontaktujte nás níže kliknutím na „tlačítko Poptávka“ napravo.

 

Autor: Zdeněk Havel, Customer Solutions Architect

Reference

Poptávka