Zákaznické cesty, které vedou k leadům
Jistě také pozorujete, že konkurence v digitálním marketingu roste. Najděte s námi cestu, jak se odlišit. Podívejte se na webinář, kde ukážeme praktické scénáře, jak využít vaše data o zákaznících pro tvorbu automatizovaných zákaznických cest, které vedou k leadům.
Na webináři se dozvíte:
- Proč věnovat pozornost klientským datům a jejich využitelnosti pro tvorbu zákaznických cest vašich kampaní.
- Praktické příklady tvorby zákaznických cest s využitím eventů, sociálních sítí i real time marketingu.
S přesahem do zákaznické péče, protože o tom zákaznická zkušenost je. - Něco málo o platformě Dynamics 365 Marketing a Customer Voice, která to všechno (a mnohem víc) umí propojit.
Až 86 % zákazníků je ochotno zaplatit víc za lepší zákaznickou zkušenost. Zaplatí průměrně o 13% více. Pouze 1 % má pocit, že jsou jejich očekávání konzistentně naplňována. Není to příležitost?
Kategorie
- Fleetman
- LMS365
- Automotive
- Bezpečnost
- Business Central
- Citizen Development
- Development
- HR
- Infor
- Konica Minolta IT Solutions Czech
- Microsoft 365
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations
- Power Platform
- Produktivita 365
- Servisní organizace
- Strojírenství
- Vývoj softwaru na zakázku