Zákaznické cesty, které vedou k leadům

Jistě také pozorujete, že konkurence v digitálním marketingu roste. Najděte s námi cestu, jak se odlišit. Podívejte se na webinář, kde ukážeme praktické scénáře, jak využít vaše data o zákaznících pro tvorbu automatizovaných zákaznických cest, které vedou k leadům. 

 

Na webináři se dozvíte:

  • Proč věnovat pozornost klientským datům a jejich využitelnosti pro tvorbu zákaznických cest vašich kampaní.
  • Praktické příklady tvorby zákaznických cest s využitím eventů, sociálních sítí i real time marketingu.
    S přesahem do zákaznické péče, protože o tom zákaznická zkušenost je.
  • Něco málo o platformě Dynamics 365 Marketing a Customer Voice, která to všechno (a mnohem víc) umí propojit.

Až 86 % zákazníků je ochotno zaplatit víc za lepší zákaznickou zkušenost. Zaplatí průměrně o 13% více. Pouze 1 % má pocit, že jsou jejich očekávání konzistentně naplňována. Není to příležitost?

 

Reference

Poptávka