Za hranice CRM: webinář o marketingové automatizaci a chytřejší zákaznické péči

Chcete přicházet o obchodní příležitosti? To zní jako nesmyslná otázka. Ale přesně to se vám může stát. Na dvou webinářích jsme probírali, jak tomu předejít. Záznamy najdete níže.

Jak tedy můžete příležitosti minout? Možná nevyužíváte všechny možnosti, které dnes především digitální kanály nabízí. A možná spolu nemluví váš sales, marketing a zákaznická péče. Příležitosti mohou „propadávat“ mezi nimi. A co jejich data? Pracuje celý váš obchodní proces s jednotným pohledem na svět a zákazníka? Zatímco CRM snad už dnes používá každý, propojení s marketingovým procesem a zákaznickou péči často pokulhává, stejně jako vzájemná komunikace. Přitom servisní událost může být stejně tak obchodní příležitostí, jako spouštěčem pro automatizovaný marketingový proces. Cenná data dokážete nejlépe využít, pokud používáte jednotný systém pro celou zákaznickou cestu. Jako to dělá třeba Microsoft Dynamics 365.   

Spolu s firmami Microsoft a BizMachine vám na dvou webinářích ukazujeme nástroje, které vám pomohou využít vaše data pro efektivnější marketing a kvalitnější zákaznickou péči. V tomto případě na platformě Microsoft Dynamics 365. Na záznam se můžete podívat níže. O čem jsme mluvili?

Marketingová automatizace

Na webináři o Microsoft Dynamics 365 Marketing jsme na praktických příkladech předvedli, jak najít vaše budoucí zákazníky v digitálních kanálech a dovést je od leadu ke kvalifikované příležitosti. Náš zkušený solution architect Jan Renč ukazuje, jak s Dynamics 365 Marketing zvládnete:

  • cílené automatizované kampaně
  • získávání leadů přímo z Linkedin
  • tvorbu personalizovaných landing pages
  • přípravu, propagaci a exekuci eventů, včetně webinářů integrovaných v Microsoft Teams

Ukazujeme zde také jak chytře zacílit na nové kontakty a získat více leadů pro váš marketingový proces s obohacenými daty společnosti BizMachine. A jak je snadno propojit právě s Dynamics 365 Marketing.

Na záznam se podívejte zde:

 

Zákaznická péče

Ve druhém webináři jsme se věnovali podpoře zákazníků. A tomu, jak ji zlepšit s dalším nástrojem z Microsoft světa: Dynamics 365 Customer Service. Zkušený solution architect Michal Navrátil nás provedl nástrojem, který právě díky sdíleným datům v platformě a lepšímu přístupu k nim v přehledném rozhraní usnadní práci zákaznického servisu. Jak? Umožní vám být:

  • Osobnější a rychlejší při vyřízení požadavků díky datům o historii zákazníka a podobných případech
  • Efektivnější díky možnosti přímé spolupráce na případu a sdílení zkušeností
  • Proaktivní díky doporučení aktivit na bázi AI
  • Stále lepší díky pokročilé analytice provozu a nativní zpětné vazbě od zákazníků

Na webinář se podívejte zde

 

Chcete vědět více? Na něco se zeptat? Kontaktujte nás třeba přes tlačítko Poptávka vpravo dole.

Reference

Poptávka