Dynamics 365 Sales: Zjednodušení věcí, na kterých záleží

Prodej není v dnešní době snadný. Zákazníci jsou náročnější, preferují cílenou komunikaci a získávají spoustu informací dopředu z online světa.

Jedna věc je pro prodejce neustále platná – času je nedostatek. Obchodníci během jednoho dne řeší správu potenciálních zákazníků, sledují výkonnostní ukazatele a spolupracují se členy týmu roztroušenými široko daleko, přičemž zároveň klientům poskytují směs digitálních a personalizovaných zkušeností po celou dobu jejich zákaznické cesty. Obchodníci proto potřebují, aby jejich data pracovala za ně. Oni se pak budou moci soustředit na své nejdůležitější priority. Na zákazníky.

Proto se v první vlně vydání Dynamics 365 Sales 2022 zaměřujeme na zefektivnění práce prodejních týmů tím, že ještě více vyzdvihujeme nástroje pro spolupráci a rozšiřujeme možnosti a varianty předání informací, aby každý obchodník mohl rychleji využívat svá data, získat zpět svůj čas a být produktivnější při komunikaci se zákazníky.

Náš přístup se zaměřuje na tři oblasti, aby zlepšil zkušenosti prodejního týmu a umožnil mu dosáhnout ještě více než dosud:

  • Navádějte obchodníky díky umělé inteligenci.
  • Usnadněte si ještě více spolupráci.
  • Prosperujte díky novým a produktivnějším nástrojům.

Navádějte obchodníky díky umělé inteligenci

V této vlně vydání zavádíme aktualizace, které obchodníkům pomohou navázat spojení se správnými zákazníky. Zachytí interakce, aby se obchodníci mohli soustředit na vyhrávání obchodů. Poskytnou komplexní přehled o jejich časovém plánu a zlepší předvídatelnost prognóz příjmů.

  • Navádění obchodníků pomocí prediktivní analýzy a automatizace.
  • Zachycení každé interakce pomocí funkce Conversation Intelligence.
  • Prediktivní hodnocení časového plánu.
  • Vylepšené předpovědi.

Usnadněte si ještě více spolupráci

Přiznejme si, že v dnešní době potřebujete k dobrému prodeji hyperpropojený tým. Od řízení vztahů se zákazníky (CRM) přes e-mail až po aplikace pro zasílání zpráv. Prodejní týmy se při své práci spoléhají na spoustu nástrojů. Proto jsme se zaměřili na vylepšení propojení mezi Dynamics 365 Sales a Microsoft Teams, abychom zajistili, že týmy budou moci snadněji spolupracovat a budou produktivnější.

  • Vylepšená práce s Teams.
  • Teams chat vestavěný v Dynamics 365.

Prosperujte díky novým a vylepšeným nástrojům

Obchodníci mají nyní možnost lépe sledovat vztahy se zákazníky a zavést do svých prodejních procesů automatizaci, která dříve neexistovala.

  • Rozmanitější zasílání zpráv s daty z Dynamics.
  • Zjednodušení každodenních prodejních činností.

 

Chcete se dozvědět více?

Toto je jen několik funkcí, které zavádíme v první vlně vydání Dynamics 365. Chcete-li proniknout hlouběji do našich nejnovějších funkcí pro Dynamics 365 Sales, klikněte na odkaz níže.

 

Zdroj: Dynamics 365 Sales release wave 1: Simplifying the things that matter – Microsoft Dynamics 365 Community

Reference

Poptávka